عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
در آستانه فرا رسیدن مبعث پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد (ص) دانشنامه غنی و گرانسنگ رسول اعظم (ص) به همت محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با 500 مطلب جدید بروی شبکه جهانی حوزه نت به روز شد.

عقیق:مدیر پایگاه حوزه نت اظهارداشت: این دانشنامه با بیش از یک هزار و 793 مطلب برگرفته از چکیده کتاب، گزیده پایان نامه های دانشجویی، مقالات علمی، بریده جراید، پرسش و پاسخ ،... از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

حجت الاسلام احمد اکبری تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه را از اهداف انتشار این دانشنامه برشمرد و افزود: این دانشنامه در قالب 24 موضوع اصلی مطالب ارزشمندی را پیرامون زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، علمی و ...در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: "تاریخ پیامبر(ص)"، " سیره پیامبر(ص)"، "سرگذشت هایی از زندگی پیامبر(ص)"، "نبوت و مباحث کلامی"، " سخنان پیامبر(ص)"، "اماکن منسوب به پیامبر(ص)"، "پیامبراعظم(ص) و قرآن"، از موضوعات این دانشنامه گرانسنگ می باشد.

وی بیان داشت: علاقه مندان با مراجعه به این دانشنامه می توانند از مطالب عناوین دیگری از جمله؛ " پیامبر(ص)، زیارت و توسل"، "پیامبر(ص) و پرسش و پاسخ"، "اهلبیت پیامبر(ص)"، " پیامبر(ص) و ردّ شبهات"، "پیامبر(ص) در آینه روایات و احادیث"، "همسران پیامبر(ص)"، " پیامبر(ص) و امت" و...بهره ببرند.

مدیر پایگاه حوزه نت در پایان گفت: محققان و پژوهشگران می‌توانند برای استفاده از دانشنامه رسول اعظم (ص) به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/78183

211005


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین