عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۳۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
سعید پرویزی:
نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: الحمدلله رهبر انقلاب از تلاوتم رضایت داشتند و گفتند: صدایت شباهت بسیاری به شعشاعی دارد، از این سبک بیشتر در تلاوت استفاده کن!
عقیق:شرکت کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

یکی از کسانی که در محضر مقام معظم رهبری تلاوت کرد سعید پرویزی بود که پس از تلاوت دقایقی را با رهبر انقلاب گفت و گو کرد.

پرویزی در گفت‌و‌گویی از رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاوتش خبر داد و گفت: به لطف خدا یک بار دیگر توفیق حاصل شد تا در محضر رهبر معظم انقلاب تلاوت کنم و پس تلاوت محضرشان شرفیاب شوم. الحمدلله آقا از تلاوتم رضایت داشتند و گفتند: تلاوت خوبی داشتی و امروز عالی خواندی.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از قطعه‌ای که به سبک عبدالفتاح شعشاعی خواندم بیشتر رضایت داشتند و به من گفتند: صدایت شباهت زیادی به شعشاعی دارد، از این سبک بیشتر در تلاوت استفاده کن!

نفر اول مسابقات بین المللی درباره نکات بیان شده در ادامه گفت‌و‌گویش با رهبر معظم انقلاب گفت: در ادامه من به آقا گفتم مردم شناخت و درک خوبی از تلاوت‌های شعشاعی ندارند و از این سبک به خوبی استقبال نمی‌کنند که آقا فرمودند: شما به کار خود ادامه دهید، اینها اشکالی ندارد.

پرویزی ادامه داد: در پایان هم التماس دعای یکی از دوستان را به معظم‌له رساندم و از آقا خواستم تا انگشترشان را به عنوان یادگار داشته باشم که رهبری معظم موافقت کردند.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین