عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
آیت الله موسوی جزایری در دیدار مدیران شبکه جهانی الأهواز:
نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر حفظ آداب و رسوم ملی و حذف موسیقی‌های غیرمجاز از برنامه‌های تلویزیونی، گفت: باید تلاش کرد تا جنبه‌های محلی و عشایری آداب و رسوم مردم مناطق مختلف را حفظ و از نشر آلات و اصوات لهو و لعب غیر مشروع جلوگیری نمود.
عقیق: آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با اعضای شبکه ماهواره‌ای الأهواز، با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شبهات، اظهار داشت: از آنجا که همیشه جواب شبهه به وضوح و شفافیت خود سؤال نیست، پاسخگویی را نمی‌توان از طریق کانال‌های ماهواره‌ای به‌طور مستقیم، انجام داد؛ به همین دلیل برای این مهم تمهیدات دیگری همچون سایت‌های مجازی و یا صندوق‌های پاسخ به شبهات در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها اندیشیده شده که البته این کار در روند اجرایی قرار دارد.

امام جمعه اهواز، ضمن بیان توصیه‌هایی جهت ارتقاء کیفی برنامه‌ها، گفت: باید به مسائل شرعی اهمیت بیشتری داده شود؛ چراکه برخی از موازین شرعی حتی در شبکه‌های ملی نیز به درستی رعایت نمی‌شود و باید در این خصوص تأکید جدی و اقدامات مؤثری صورت گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر حفظ آداب و رسوم ملی و حذف موسیقی‌های غیرمجاز از برنامه‌های تلویزیونی، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا جنبه‌های محلی و عشایری آداب و رسوم مردم مناطق مختلف را حفظ و از نشر آلات و اصوات لهو و لعب غیر مشروع جلوگیری نمود.

آیت الله موسوی جزایری، از روند رو به رشد برنامه‌های اعتقادی و سیاسی اثرگذار، در شبکه ماهواره‌ای الأهواز تقدیر کرد و گفت: در رشد مباحث اعتقادی و سیاسی و ارائه نگاهی صحیح از عرصه‌های مختلف به مخاطب، یکی از پیشرفت‌های بسیار ملموس شبکه الأهواز بوده و همچنین نیز باید در بحث فرهنگی قادر به جذب مردم باشیم و شبکه را به یک پایگاه فرهنگی برای مردم تبدیل کنیم.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین