عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:همزمان با عيد نوروز و تقارن آن با ميلاد حضرت صديقه طاهره فاطمه زهرا(سلام الله عليها)ستاد اقدام به راه اندازي طرح عيدانه لبيك از ميلاد حضرت فاطمه(س) تا ميلاد حضرت علي(ع)نمود.
عقیق:در اين طرح از علاقمندان دعوت كرديم كه با بازديد از صفحه عيدانه ، از محتواي فرهنگي ويژه نامه ميلاد حضرت زهرا(س) ، استيكرهاي مرتبط با شبكه هاي اجتماعي و پخش زنده عتبات مقدسه بهره مند شوند و در كنار آن شماره تلفن خود را وارد كنند و در قرعه كشي ثبت نام كنند. سيستم لينكي به كاربران مي دهد كه دوستانشان را دعوت كنند و امتياز بگيرند، در نهايت هر شخصي كه امتياز بالاتري كسب كند احتمال پذيرفته شدنش در قرعه كشي بيشتر خواهد بود.

لطفي گفت:با استقبال خوبي كه از اين طرح شده است، تاكنون بيش از ۱۳۰ هزار نفر از علاقمندان در لبيك شماره خود را ثبت كرده اند. با طراحي هاي صورت گرفته شماره هايي كه صحيح نباشد از ليست نهايي خارج شده و قرعه كشي از شماره هاي ثبت شده كه صحيح باشند انجام خواهد شد.

وي در خصوص طرح زيارت نيابتي عيدانه لبيك افزود:مهلت نام نويسي در طرح زيارت نيابتي عيدانه لبيك تا دوشنبه۲۱ فروردين ماه، ساعت ۲۰:۰۰ مي باشد و مهلت ثبت شماره تماس درصفحه عيدانه لبيك براي شركت در قرعه كشي تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ميلاد يعني ۲۲ فروردين خواهد بود.بديهي است از آن به بعد امكان ثبت شماره تلفن وجود ندارد و كساني كه وارد شوند امكان ثبت نام نخواهند داشت تا برنامه هاي بعدي كه متعاقبا از سايت لبيك اعلام خواهد گرديد.

لطفي گفت: تاكنون بيش از ۱۳ هزار نفر نام و نام خانوادگي خود را در طرح زيارت نيابتي ثبت كرده اند كه اسامي ايشان در طوماري ثبت شده و روز ۲۲ فروردين ماه مصادف با ميلاد امير المومنين علي (ع) زيارت نيابتي به صورت دسته جمعي براي آنها قرائت خواهد شد كه گزارش آن ارائه مي شود.قرعه كشي عيدانه لبيك نيز روز ۲۳فروردين انجام خواهد شد و مسافر كربلا معرفي مي شود.

مدير روابط عمومي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود:تلاش ستاد در اين است برنده خوش شانس اين طرح را در دوره شانزدهم به عتبات اعزام كند. ما خوشحاليم كه در آغاز سال ۹۶با همراهي پرشور علاقمندان به ويژه قشر دانشگاهي در فضاي مجازي همراه شديم كه در اينجا از همراهي يكايك اين عزيزان در اين برنامه تقدير و تشكر مي كنيم.

براي وارد شدن به صفحه عيدانه لبيك كليك كنيد

منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین