عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
شیخ سلفی:
یکی از شیوخ سلفی مصر در ادامه تخریب شیعیان و ائمه بزرگوار(ع)، گفت: خروج امام حسین(ع) بر یزید باطل است.

 عقیق: سلفی های وهابی همه تلاش خود را برای تخریب شیعیان و خدشه وارد کردن به ساحت ائمه همام به کار گرفته اند و با همه اسباب و وسایل تبلیغی و رسانه ای درصدند تا به مبارزه با افکار شیعی و حرکت های امامان(ع) بپردازند، به طوری یکی از شیوخ سلفی مصر در سخنرانی که در یوتیوب منتشر شده است، قیام امام حسین(ع) را باطل و بی اساس دانسته است.
این شیخ سلفی در سخنان خود مدعی شد: خروج امام حسین(ع) بر یزید باطل است و نباید ایشان بر حاکم زمان خود قیام می کردند.
این سخنان شیخ سلفی درحالی است که در همان زمان قیام امام حسین(ع) بر یزید، برخی از معاندان اسلام و امام(ع) برای جذب نیروی برای یزید مدعی بودند که امام حسین(ع) بر حاکم زمان خود خروج کرده است و به همین دلیل او از دین خارج شده و خون او مباح است؛ به این ترتیب دشمنان امام حسین(ع) توانستند که برای خود نیرو جذب کنند و به جنگ با فرزند فاطمه(س) و سبط نبی اکرم(ص) بروند.
برهمین اساس، سخنان شیخ سلفی با واکنش های مختلفی از سوی کاربران روبه رو شده است، به طوری که «عادل» از کانادا به نقل از حدیثی از رسول الله(ص) اقدام کرده و نوشته است که پیامبر اکرم(ص) می فرماید: بالاترین جهاد نزد خدا گفتن کلمه حق نزد سلطان ستمکار است.
یکی از کاربران دیگر با اشاره به سخن این شیخ سلفی مبنی بر عدم خروج بر حاکم حتی اگر کافر باشد،می پرسد که با توجه به این سخنان، شما برای چه بر «حسنی مبارک» که کافر هم نبود و شهادتین هم گفته بود، قیام کردید و مردم سوریه را بر قیام بر «بشار اسد» تشویق می کنید.
این کاربر ادامه می دهد: پس خروج معاویه بر امام علی(ع) باطل است، چرا که او نیز بر امام زمان خود خروج کرد تا حکومت را به دست بگیرد.

منبع: براثا نیوز
211008 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین