عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
حجت الاسلام تویسرکانی در گردهمایی دست‌اندرکاران و خادمان راهیان نور:
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه «راهیان نور» به یک حرکت فرا ملی تبدیل شده است، گفت: دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع بوده و سعی در مخدوش کردن آن را دارد.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان و فرمانده قرارگاه فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر دیروز یکشنبه 15 اسفند95  در گردهمایی دست اندرکاران و خادمان راهیان نور که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به همه مردم ایران است و متعلق به هیچ جناحی نیست، اظهار کرد : راهیان نور یک گنجینه بوده و همه اقشار جامعه می توانند از این سفره معنوی شهدا بهره مند شوند.

وی راهیان نور را عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: یقیناً دشمن از تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور مطلع است و سعی در مخدوش کردن آن را دارد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: راهیان نور فقط متعلق به ملت ایران نیست بلکه زائران زیادی از کشورهای مختلف جهان در این حرکت عظیم حضور پیدا می کنند و راهیان نور به یک حرکت فراملی تبدیل شده است. 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه راهیان نور، بزرگترین عملیات فرهنگی در کشور است، خاطرنشان کرد: راهیان نور، برکتی است که شهدا آن را به ما هدیه کرده‌اند و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، فرصتی برای نسل جوان امروزی است که نسبت به گذشته خود اطلاعات کافی را کسب کنند و دلیل امنیت و آسایش امروز خود را بدانند.

حجت الاسلام تویسرکانی توان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را ناشی از الگوگیری از شهدا دانست و اظهار کرد: راهیان نور اقدام فرهنگی مقدسی که در سطح کشور برگزار می شود و  یکی از ویژگی های بارز این حرکت عظیم فرهنگی در طول چند سال اخیر، سیاسی نشدن این حرکت بزرگ فرهنگی است که نشان می دهد شهدا متعلق به همه مردم ایران هستند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین