عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اندیشه و تفکر حضرت زهرا(س) بسیار تاثیرگذار بود گفت: حضرت فاطمه(س) صاحب مکتب بود.
عقیق:آیت‌الله رضا رمضانی در جمع تشکل‌های دانشجویی گیلان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: برخی عمر طولانی ندارند اما عرض عمر آنها بسیار گسترده است.

وی اندیشه و تفکر حضرت زهرا(س) را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: برخی به گونه‌ای می‌توانند صاحب مکتب باشند و فاطمه(س) از این گونه افراد است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ائمه(ع) حجت خدا بر بندگان هستند، تصریح کرد: حضور حضرت فاطمه(س) حتی بر پدر تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه فاطمه(س) برای امام زمان(عج) الگو و اسوه است، افزود: فاطمه(س) چهار نوع الگو را ارائه کرده، یک نوع الگو برای دختران در زمینه عفاف، پاکی و اندیشه و الگوی دوم برای زنان است.

رمضانی اضافه کرد: الگوی سوم مدیریت خانه و تربیت فرزندان با کمترین امکانات و الگوی چهارم این است که زن می‌تواند فعال اجتماعی باشد و فاطمه(س) برای تمام انسان‌ها الگو است.

وی با تصریح بر اینکه عمر حضرت زهرا(س) کوتاه اما با یافته‌های بسیار بود، خاطرنشان کرد: فاطمه(س) در خطبه خود فرمودند امامت ما یک نوع امنیت و آرامشی ایجاد می‌کند و برای جلوگیری از هر نوع تفرقه است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین