عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
عقیق: عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و فرزندان آنها در دل مردم ایران زمین موج می‌زند و مردم این دیار وابستگی خاصی حتی به نوادگان آنها دارند.

این خلوص نیت و اوج ارادت درونی را می‌توان به اشکال مختلفی در قلوب پاک مردم این سرزمین کهن مشاهده کرد.

یکی از اقدامات نمادین در راه اشاعه فرهنگ دینی، مذهبی و اعتقادی ما حرکت کاروان‌های پیاده زیارت بارگاه اهل بیت(ع) است که این روزها شدت بیشتری گرفته و به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب می‌توان در بیشتر شهرها حرکت خودجوش راهپیمایان این مسیر را دید.

اعزام کاروان‌های پیاده به عتبات عالیات و مرقد منور امام راحل می‌تواند به نوعی اوج اعتقاد و ولایت‌‌پذیری ملت همیشه در صحنه ایران را به نمایش درآورد.


شفای دختر ۷ساله توسط ضامن آهو

بهنام طالبی پور یکی از زائران پیاده که از استان آذربایجان شرقی به سمت مشهد مقدس در حرکت است با اعلام اینکه حدود ۲۰ روز دیگر به سفر پیاده‌مان مانده است، گفت: شوق زیارت بارگاه امام رضا(ع) و اراده مستحکم زیارت هر نوع خستگی و یاس را از ما به دور کرده است.

طالبی‌پور که جوانی ۲۴ ساله است، با اشاره به نیت خاص این سفر پیاده تصریح کرد: در ابتدای هدف‌مان عشق به ضامن آهو موج می‌زد و در ادامه برای ادای تکلیف و نذری که بر گردن دارم تصمیم به چنین کار بزرگی گرفتم.

این جوان تبریزی ادامه داد: دختر هفت ساله‌ای دارم که فلج بوده، مریضی سختی داشت و نمی‌توانست حرکتی داشته باشد، در خلوت خود در حال راز و نیاز با امام رضا(ع) بودم و با خلوص نیت شفای فرزندم را از امام هشتم شیعیان خواستم که این امام رئوف دخترم را شفا دادند و در مقابل من نذر کرده بودم که در صورت شفای دخترم با پای پیاده به پابوس این امام بزرگوار بروم.

منبع:فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین