عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
همزمان با ایام فاطمیه اول:
در آستانه ایام حزن و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شبستان ها، صحن ها و رواق های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سیاهپوش شد.
عقیق:صحن های حرم کریمه اهل بیت(ع) در روزهای پایانی ایام الله دهه فجر سیاه پوش شد.
بر اساس این گزارش، روزهای پایانی ایام الله دهه فجر، با آغاز فاطمیه اول و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مصادف است و مردم قم در کنار برگزاری جشن های دهه فجر و گرامیداشت نام و خاطره شهدای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و معمار کببیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، خود را برای برگزاری مراسم عزاداری فاطمیه اول آماده می کنند.
تلاقی جشن انقلاب و بیعت ملت با امام امت، با شروع فاطمیه اول برای مردم قم یادآور جانفشانی های شهدای عزیز انقلاب است با تاسی از بانوی دو عالم ، برای اثبات دین اسلام، ولایت و امامت و مبارزه با طاغوت جان خود را فدا کردند و نگذاشتند لشکریان شیطان با نقشه های شوم خود دین اسلام به فراموشی بسپارند.
شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب بوده و اولین جرقه های انقلاب نیز از این شهر زده شده است و حالا با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب، هموراه مردم ایران و به خصوص مردم قم شکرگزار این نعمت الهی هستند و در ایام الله دهه فجر با برگزاری جشن ها و مراسمات ویژه یاد وخاطره انقلاب را گرامی می دارند.
امسال نیز از 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و خروج شیطان صفتان از ایران، برنامه های ویژه ای در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، برگزار و یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب گرامی داشته شد و حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی ایام الله دهه فجر، حرم کریمه اهل بیت(ع) سیاه پوش شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها شده است.
منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین