عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۹۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
رئیس دارالقرآن کریم خبر داد:
رئیس سازمان دارالقرآن کریم با بیان این که در سال ۹۵ بیش از هزار جلسه قرآنی به صورت خانگی و نیز ۵ هزار اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن به حافظان کشور داشتیم، گفت: ما برای سال ۹۶ پیش‌بینی کردیم این تعداد از حافظان به ۲ برابر سال ۹۵ برسد.
عقیق: یازدهمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمدتقی مروت مدرس قرآنی،دیروز جمعه در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر «سرچشمه» با حضور مهدی قره‌شیخ‌لو رئیس سازمان دارالقرآن کریم و سایر چهره‌ها و پیشکسوتان قرآنی کشور از ساعت 19 آغاز شد.

در این مراسم مهدی قره‌شیخ‌لو رئیس سازمان دارالقرآن کریم ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد و خاطره مرحوم محمدتقی مروت، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در خدمت چهره‌ها و پیشکسوتان قرآنی کشور هستیم. وظیفه خودمان دانستیم که در حد بضاعت از این بزرگواران قرآنی تجلیل کنیم. 

وی با اشاره به این که تکریم چهره‌های قرآنی، تکریم قرآن است افزود: در این مراسم و در این دوره 3 گروه قرآنی حضور دارند، که عبارتند از: دارندگان رتبه‌های اول تا سوم مسابقات بین‌المللی سال 95، حافظان قرآنی حائز مدارک درجه 1 و 2 در رشته حفظ قرآن که مدرک آنها معادل ارشد و دکتری‌ است و نیز مدرسان قرآنی کشور که از 20 سال تا نیم قرن سابقه آموزش قرائت و تفسیر قرآن دارند. 

قره‌شیخ‌لو با اشاره به برنامه‌های دارالقرآن کریم در سال 95 و 96 گفت: در سال 95 بیش از هزار جلسه قرآنی به صورت خانگی و نیز 5 هزار اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن به حافظان کشور داشتیم. ما برای سال 96 پیش‌بینی کردیم این تعداد از حافظان به 2 برابر سال 95 برسد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین