عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
اعلام شد
جزئیات شرکت در فراخوان جشنواره سراسری عکس آیات (قرآن و عترت) به میزبانی استان البرز اعلام شد.
عقیق:معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و صدا و سیمای مرکز استان، فراخوان جشنواره سراسری عکس آیات (قرآن و عترت) را به میزبانی استان البرز منتشر کرد.

تلاش در جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه قرآن و عترت و نشر آن، انتقال مفاهیم بلند قرآنی و معارف اهل‌بیت(ع) به جامعه، بهره‌گیری از زبان هنر، شناسایی و حمایت از هنرمندان متعهد و توانمند رشته عکاسی در گستره ملی و خرید، نمایش و چاپ آثار برتر عکاسی به منظور ترغیب و تشویق هنرمندان از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

مراجعه به سایت جشنواره و تکیمل و ارسال فرم ثبت‌نام، ارسال فایل عکس پرسنلی در قطع 3*4 (برای خواهران با حجاب کامل اسلامی) با فرمت JPEG در حجم حداکثر160 KB با رزولیشن 72 DPI به همراه فایل تصویر کارت ملی و ارسال فایل آثار به سایت جشنواره از جمله اقدامات لازم جهت شرکت در جشنواره است.

هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج اثر به صورت تک عکس و هفت اثر در قالب یک مجموعه عکس مستند یا مفهومی (چیدمان) به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. فقط آثاری پذیرفته خواهند شد که به صورت رنگی و یا سیاه سفید (آنالوگ و دیجیتال) و از تولیدات سال‌های 1390 به بعد باشند. همچنین آثار ارسالی، نباید قبلاً در هیچ یک از جشنواره‌های داخل یا خارج از کشور، پذیرفته شده باشند.

لازم است آثار با فرمت JPEG در ابعاد 70 *50 سانتی‌متر با رزولیشن 300 DPI ارسال شود. هنرمندان باید عکس‌های ارسالی خود را به ترتیب ذیل، به زبان لاتین کدبندی و شماره‌گذاری کنند.

الف) نام خانوادگی

ب) نام

ج) درج شماره عکس. نمونه: 01 AHMADPUR NASER   

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار از 20 دی تا 5 اسفند 95 و داوری نهائی آثار هم یکشنبه 15 اسفند 95 خواهد بود.

اختتامیه جشنواره به همراه افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده، شنبه 21 اسفند 95 برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس دبیرخانه جشنواره:

نشانی پستی: البرز ـ کرج ـ میدان آزادگان ـ خیابان شهید مطهری ـ نبش شاهد 2 ـ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ـ معاونت قرآن و عترت ـ دبیرخانه جشنواره سراسری عکس آیات

تلفکس: 32563137-026

پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره: www.Ayatealborz.ir

رایانامه (جیمیل): qia.alborz@gmail.com

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: www.alborz.farhang.gov.ir


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین