عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
نمایشگاه آثار خوشنویسی شهید «رضا سنگی» و نقاشی‌خط «جعفرعلی سروی‌همپا» با عنوان «آشوب هندسی 6» در نگارخانه میلان ارومیه برگزار می‌شود.

عقیق:نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند شهید «رضا سنگی» و آثار نقاشی‌خط هنرمند فرهیخته «جعفرعلی سروی همپا» با نام آشوب هندسی 6 روز جمعه 14 بهمن 1395 از ساعت 17 تا 21 در نگارخانه میلان شهرستان ارومیه گشایش خواهد یافت.

 

بر اساس این گزارش، شهید «رضا سنگی» که در سال 1382 در جریان بمب‌گذاری شهر نجف همراه با شهید سید محمدباقر حکیم به شهادت رسید در کارنامه هنری خود کتابت 7 جلد قرآن کریم را دارد.

 

جعفر علی سروی همپا که دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران است در سال 1350 در شهرستان متولد شده است. این هنرمند فرهیخته در سال‌های اخیر چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در چند شهر ایران برگزار کرده است که برپایی نمایشگاه در گالری ترانه باران، برج میلاد تهران، گالری برسام و شرکت در حراج باران در سال 95 از جمله کارنامه هنری وی است.


آثار شهید رضا سنگی

 

این نمایشگاه تا 23 بهمن از ساعت 16 تا 21 پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود و علاقه‌مندان جهت بازدید میتوانند به آدرس شهرستان ارومیه، خیابان مولوی، خیابان امین، خیابان ارغوان، نبش کوچه هفتم، گالری میلان مراجعه کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین