عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
نرم‌افزار اندروید «اسوه‌های مبلغان» از سوی اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، برای استفاده طلاب و مبلغان، به صورت رایگان منتشر شد.
عقیق: نرم افزار اندروید «اسوه‌های مبلغان» دارای زندگینامه، خاطرات، فعالیت‌ها، مبارزات و نکات تبلیغی علماء و مبلغان برجسته معاصر و غیر معاصر است از جمله؛ امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، علمای معاصر و علمای غیرمعاصر است.

همچنین این برنامه شامل؛ امکان یادداشت‌برداری از متن، امکان به اشتراک‌گذاری قسمتی از متن، امکان انتخاب متن به صورت کشیدن و ضربه زدن، امکان نمایش فهرست به صورت عمودی و افقی، امکان مشاهده پاورقی‌ها در متن به صورت تکی یا گروهی، دسترسی به تمام بخش‌های نرم‌افزار از بخش نمایش متن، حفظ آخرین مشاهده برای سهولت دسترسی کاربر در مراجعه‌های بعدی، انتقال پاورقی‌ها به یادداشت با انتخاب شماره آن است.

دیگر امکانات نرم‌افزار اندروید «اسوه‌های مبلغان»؛ دارای جست‌وجو در فهرست اصلی، امکان جست‌وجوی پیشرفته در محتوای نرم‌افزار، امکان انتخاب افکت‌های مختلف برای جابجایی بین صفحات، امکان جابجایی بین بخش‌های مختلف با استفاده از اسکرول افقی (همراه با نام بخش و شماره صفحه) در بخش نمایش متن و گرافیک زیبا و کاربر پسند است.

علاقه‌مندان برای دریافت رایگان نرم‌افزار اندروید «اسوه‌های مبلغان» می‌توانند از کافه‌بازار یا از اینجا دریافت کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین