عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
برخی شهروندان عربستانی با انتشار عکس‌هایی از تابلوهایی که دربردارنده آیات قرآن و احادیث نبوی است و با سهل‌‌انگاری مسئولین سعودی در مسیر جاده مکه به مدینه مورد هتک حرمت واقع شده‌اند، واکنش نشان دادند.
عقیق:به نقل از روزنامه السبق عربستان، برخی از شهروندان عربستانی که در جاده اصلی مکه مکرمه به مدینه منوره تردد دارند، با تهیه عکس‌هایی از تابلوها و بنرهایی مخدوش که حاوی آیات قرآن و احادیث نبوی است، خواستار توقف اهانت و بی‌احترامی به مقدسات اسلامی در طول این جاده شدند.



بنابراین گزارش، آیات و احادیث نوشته شده بر روی این تابلوها با سهل‌انگاری مسئولین، مخدوش و امحاء و این امر باعث شده است که آیات و احادیث، ابتر و غیرمفهوم جلوه کنند.
مسعد الحازمی، یکی از این شهروندان عربستانی در این باره گفت: این تابلوهای آیات و احادیث در یک جاده اصلی و پر رفت‌‌وآمد که شاهد عبور همیشگی زائران و مهمانان دو بقعه متبرکه حرمین شریفین مکه و مدینه است، قرار دارند و این امر تصویر ناشایستی از مقامات مسئول را به مردم منتقل می‌کند، به‌ویژه که این تابلوها شامل آیاتی از قرآن و احادیثی از پیامبر اکرم(ص) است.
وی افزود: ما از مسئولان درخواست می‌کنیم که این تابلوها را به طور کلی از جاده بردارند و یا آن‌ها را بازنویسی و مجددا نصب کنند.

اهانت به آیات قرآن کریم در جاده مکه به مدینه منوره

اهانت به آیات قرآن کریم در جاده مکه به مدینه منوره

اهانت به آیات قرآن کریم در جاده مکه به مدینه منوره

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین