عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴
مسئول فرهنگي بعثه كربلا:
مسئول فرهنگي بعثه كربلا با اشاره به روايتي از پيامبر در مورد برخورد نيك با مردم گفت: براساس روايات برخورد نيك با مردم از نشانه هاي مومن بودن است و برخورد با زائر از مصاديق بارز آن محسوب مي شود.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين محمدحسين عسكري، مسئول فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در جلسه مديران كاروان ها با اشاره به روايتي از پيامبر(ص) گفت: مردم داري و برخورد خوب با مردم از نشانه هاي دينداري است.

وي اضافه كرد: يكي از مصاديق بارز اين مسئله برخورد خوب و نيكو با زائر و حل مشكلات آنان است و چنين افرادي به تعبير صريح روايات از نزديكان پيامبر در قيامت هستند.

عسكري ادامه داد: پيامبر(ص) در اين روايت فرموده اند كه اولين كساني كه در قيامت به من نزديك هستند راستگويان و دومين گروه امانتدارترين افراد هستند.

مسئول فرهنگي بعثه كربلا عنوان كرد: در اين روايت سومين گروه از مومناني كه در قيامت در جوار نبي اسلام هستند وفاكنندگان به عهد شمرده شده و چهارمين گروه نيز كساني هستند كه با مردم رفتار خوبي دارند و با آنان به خوبي و خوشي برخورد مي كنند.

عسكري در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به مسئوليت هاي بعثه رهبري بيان كرد: نظارت بر عمليات زيارت در حسن اجراي آن و فعاليت هاي فرهنگي مهمترين رسالت بعثه رهبري است و از مديران انتظار داريم در بهتر شدن روند برگزاري برنامه ها با ما همكاري داشته باشند.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین