عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۵۳۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مداحان اهل بیت(ع) مورد توجه و تفقد مستقیم ائمه معصوم(ع) هستند، گفت: مداحان نباید سراغ مقتل های نامعتبر بروند.
عقیق:آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در چهامین جلسه از سلسله نشستهای لثارات الحسین که با حضور مداحان و مدیران هیأتهای مذهبی سراسر استان کرمانشاه در بیت امام جمعه استان برگزار شد، ابراز داشت: مداحان و مدیران هیأتهای مذهبی وظیفه ای خطیر در جامعه بر عهده دارند و چشم بسیاری از مردم به این دو قشر است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مداحان باید اخلاق و تقوای الهی را از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) الگوبرداری کنند و قرآن و تقوا را سرلوحه تمام برنامه های خود قرار دهند.
این مسؤول ادامه داد: مداحان سراغ مقتل های نامعتبر نروند، مداحان اهل بیت(ع) مورد توجه و تفقد مستقیم اهل بیت(ع) هستند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین مداحان در عصر حاضر، بیان داشت: شروع حماسه 9 دی از سوی برخی مداحان کشوری صورت گرفت که مستمعین و عزاداران را به حضور در حماسه عظیم 9 دی فراخواندند.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: وظیفه کنونی مداحان این است که در بزنگاه های انقلاب سریع به میدان بیایند و همه مداحان استان و مدیران هیأتهای مذهبی یک هم افزایی داشته باشند و تحت لوای نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دور هم جمع شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید در برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد و مناسبتها و تعظیم شعائر دینی همبستگی خوبی با تکیه بر مباحث اخلاقی در استان ایجاد شود.

گفتنی است، جامعه ایمانی مشعر با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و از سوی ارگان خاصی حمایت نمی شود، این جامعه متشکل از افراد فعال و مؤمن انقلابی است که هر چهار ماه یکبار نشستهای این جامعه با حضور مداحان و مدیران هیئات مذهبی و با حمایت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می شود.

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین