عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
حجت الاسلام موسوی مطلق نامه ای سرگشاده خطاب به علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی نوشت.
عقیق: متن این نامه سرگشاده بدین شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاي دكتر على مطهرى
ضمن عرض سلام و ادب
به عنوان يك شهروند و يك طلبه جسارتا به نظرم آمد مطالبي را بدون مقدمه تقديم محضر كنم:
نكته اول:
قرآن ملت ابراهيم عليه السلام را آن كساني ميداند كه از وي تبعيت كنند!
نكته دوم:
خداوند فرزند نوح را از وى نميداند چرا كه عمل او عمل غير صالح بود، نيك ميدانيد عمل غير صالح يعني عدم تبعيت از ولي خداست، نپذيرفتن ولايت ولي و پيروي نكردن از راه و روش حق است: ليس من اهلك انه عمل غير صالح... و البته انقلاب و انقلابيون هم فرزنداني دارند و همانا آنانند كه روح انقلابي دارند.
نكته سوم:
پرواضح است فرزندی علامه اي چون شهيد مطهري افتخار بزرگي است اما از اين مطلب غفلت نشود شما فرزند نسبي آن بزرگوار هستيد و ان شاء الله فرزند تفكر آن مرد الهي هم خواهيد بود پناه بر خدا از آيه شريفه :...
تخرج الميت من الحي...
فرزندان تفكر آن مرد انديشمند و متفكر آن جواناني بودند و هستندكه روح حماسه و جهاد داشتند و دارند. هر جوان انقلابي فرزند شهيدمطهري است. آن كه راه امام خميني و هدف امام خميني را درك كند او فرزند شهيدمرتضي مطهري است. آن جواناني كه چه در مراكز هسته اي چه در ساير مراكز علمي شب روز ندارند براي سربلندي ايران، اينان فرزندان ان فقيهِ فيلسوف هستند، و با سيمان مغز آنان پر نميشود و روح انان با انزوا و تهمت الوده نميشود بلكه مصمم تر از قبل خواهند بود ولو هزاران سند در بيست دقيقه بلكه كمتر از آن تصويب شود.
 به دوستانتان بفرمائيد كِرى كر بود تيم مذاكره ما هم كر وكور بودند...آنان كه روح مبارزه با امريكا،اسرائيل و انگليسِ خبيث را دارند تربيت يافتگان مكتب مطهر مطهري هستند،خداوند اين فرزندان را زياد كند...اين مصرع جناب حافظ را هم براي كساني كه خود را فرزندان امام خميني ،شهيدمطهري ، شهيدبهشتي ميدانندولي دنبال رو راه انان نيستند بخوانيد:
"ياد پدر نميكنند اين پسران ناخلف"
به بعضي دوستانتان در دولت و مجلس و بيت امام بفرمائيد سخنان و افكار امام خميني در مجموعه اي به نام صحيفه امام چاپ شده و البته كتابچه اي هم به نام وصيت نامه دارند حتما بخوانند اگر احيانا مثل اول انقلاب زاهدانه زندگي ميكنند به دوستانم بگويم خريداري كنند تا تقديمشان كنيم، و البته انان خوب ميدانند؛ راه امام، فكر امام، آرزوي امام همان است كه فرزندخلف و شاگرد حقيقي آن بزرگ مرد قرون غيبت ايت الله العظمي خامنه اي تبيين و عمل ميكند.
نكته چهارم:
لطف كنيد ديگر با امام هشتم و قبله هفتم شوخي نفرمائيد يا نام مبارك امامان را به شوخي نیاوريد. كه از قديم گفته اند: يك بار جستي ملخك دوبار جستي ملخك....وايضا گفته شده:با دم شير بازي نكن...
راستي شنيدم آقائي به مرحوم پدر ناسزائى گفته و شما بر آشفته ائيد و ايشان گفته اند:شوخي كرده ام..،،
نكته پنجم:
تعريف و تجليل هاي بي ربط شما از مرحوم ايت الله منتظري چه توجيهي دارد مگر منتظري همان كسي نيست كه دل امام را پرخون كرد و كمر امام را شكست. شما از حقير و امثال حقير بهتر واقف به جنايات و خيانات مرحوم منتظري وبيت ايشان هستيد ولي نميدانم اين همه شيرين كاري براي كيست يا براي چيست!!!
حقير اين را ميدانم كه اگر آقاي منتظري روي كار مي آمد سرنوشت انقلاب به سر نوشت اسلام بعد از سقيفه دچار مى شد. اين را همه خردمندان مي دانند بركت خون شهدا و عظمت روحي امام ايشان را رسوا نمود و اين بركت و عظمت هنوز وجود دارد و  صاحبان اين بركت وعظمت: عند مليكٍ مقتدر...و...عند ربهم يرزقونند.
نكته ششم:
دم از شكستن حصر محصورين مي زنيد اتفاقا خوب است اين حصر شكسته شود ،ماهم ناراحتيم چرا حصر؟حق سران فتنه اعدام است. اين خون هاي ريخته شده ، اين جسارت ها و تعرض هاي كه اينان مديريت مي كردند اين وقفه در حركت نظام اسلامي را، چه كسي بايد پاسخ دهد.
 بله! رافت اسلامي كه از حد بگذرد بعضي خيال بد كنند، لطفا براي شكستن حصر و محاكمه،تمام تلاش خود را بكنيد كه اسباب خوشحالي انقلابيون را هم فراهم كرده ايد شاديتان را با ما هم تقسيم كنيد.
اميدوارم مثل كساني نباشيد كه دم از انتقادپذيري مي زنند ولي اصلا نقد و انتقاد را بر نمي تابند، البته اظهارات حضرتعالي بيش از اين حرف هاست وليكن مرا حوصله فعلا بيش از اين نيست.
ان شاء الله تحت توجهات خاصه حجت حق حضرت ولي عصر موفق و مؤيد باشيد.
والسلام
سيدعباس موسوى مطلق
قم المقدسه
٤دي ١٣٩٥
٢٤ربيع الاول ١٤٣٨"



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین