عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
حجت‌الاسلام اختری در کنفرانس وحدت اسلامی:
رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: تا زمانی که اکثر سردمداران کشورهای اسلامی خودشان بازیچه دست دشمنان اسلام تبدیل شده‌اند، نمی‌توان به وحدت رسید و امیدواریم هرچه زودتر سر عقل بیایند.
عقیق:حجت‌الاسلام محمدحسن اختری رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: در کمیسیون های تخصصی این کنفرانس بین‌المللی حتما سعی شود که اقدامات جدی و عملی انجام شود تا برای سال آینده به عنوان یک تکلیف به آن عمل کنیم.

وی اظهار داشت: خداوند خودش در قرآن فرموده است که تفرقه افکنان را شناسایی کنید و از آنها برائت بجویید و اینک این وظیفه ما است که به فرموده خدا عمل کنیم و با تفرقه افکنان اتمام حجت کنیم و آنها را از خود دور کنیم.

اختری عنوان کرد: برخی از خودِ کشورهای اسلامی که خود را سردمدار کشورهای اسلامی هم می دانند، عامل اصلی فتنه و تفرقه شده اند و حتی بزرگانشان در نماز جمعه به صراحت اعلام می کنند که باید شیعیان را کشت.

وی افزود: تا زمانی که سردمداران همین کشورهای اسلامی خودشان به بازیچه دست دشمنان اسلام تبدیل شده اند نمی توان به وحدت رسید و امیدواریم هرچه زودتر سر عقل بیایند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تأکید بر هجمه‌های رسانه‌ای و مجازی دشمنان خاطرنشان کرد: در مقابل این هجمه ها ما هم باید رسانه‌های وحدت ساز را ایجاد نموده و با همه رسانه‌های تفرقه‌افکن مقابله کنیم. از علما، بزرگان و سردمداران کشورهای اسلامی می خواهیم که جلوی گمراهی جوانان را بگیرند چرا که گمراهی جوانان و عدم آگاهی آنها به برخی از مسائل، باعث بروز جریانات تکفیری شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین