عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
در پیام قدردانی بسیج مداحان از سردار نقدی آمده است: هیچ‌گاه خاطره تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت کوشی سردار نقدی را در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرایی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی از یاد نمی‌بریم.
عقیق:سازمان بسیج مداحان کشور به پاس هفت سال زحمات سردار محمدرضا نقدی در پیامی از وی تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: برادر عزیز سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی، از اینکه در کنف الطاف خاصه الهی هفت سال متوالی را در کسوت خدمت به جامعه اسلامی و بسیجیان عزیز و گرانقدر به انجام وظیفه، ثمر بخش و مؤثر پرداخته‌اید و اینک که تقدیر الهی توفیق را به آن جناب ارزانی داشته، بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه امر بسیج به معنای واقعی، نهایت سپاس و قدر دانی را خدمت جنابعالی ابراز داریم.

این پیام می‌افزاید: هیچ گاه خاطره تلاش‌های بی‌وقفه، پیگیری و سخت کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی، اجرایی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و... از یاد نمی‌بریم و امیدواریم که در آینده نیز از حضور پر شور و استمرار همکاری شما در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور بهره‌مند و برخوردار باشیم. اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می‌کشد، رسن تسلی بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته‌ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده‌ایم.

در پایان این پیام آمده است: شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما همواره در امر بسیج و سازمان بسیج مستضعفین کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای که در جای جای آن اثر قدم‌های استوار و همت والای شما برآن موج می‌زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود که «بقیة الله خیرٌ لکم».

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین