عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
سخنرانی حجج‌اسلام صدیقی و پناهیان با مداحی سعید حدادیان
حجج اسلام کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان در مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران در روزهای دوم و سوم ایام‌البیض ماه رجب سخنرانی می‌کنند.

عقیق: مسجد دانشگاه تهران از مراکزی است که هر ساله مراسم معنوی اعتکاف با شور و حرارت خاصی، طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه رجب برگزار می‌شود.

در این مراسم مذهبی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان از جمله سخنران‌های مدعوی است که نسل جوان، اقبال خوبی برای شنیدن سخنانش دارند. حجت‌الاسلام پناهیان در دومین روز از اعتکاف، شنبه چهارم خردادماه ساعت 11:30 تا 12:30 و حجت‌الاسلام کاظم صدیقی نیز در سومین روز از اعتکاف، یعنی یکشنبه 5 خرداد در همان ساعت برای معتکفان سخنرانی خواهند کرد. 

همچنین از میان مداحان، میثم مطیعی و سعید حدادیان با خواندن دعا و مناجات، بر شور فضای معنوی اعتکاف خواهند افزود و اعمال «ام داوود» توسط سعید حدادیان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد دانشگاه تهران به صورت آن‌لاین، در این مراسم معنوی شرکت کنند.

و برای اطلاع از جدول زمانبندی دقیق برنامه‌ها از لینک زیر اقدام کنند.

 جدول زمانبندی برنامه‌های اعتکاف مسجد دانشگاه تهران جدول زمانبندی برنامه‌های اعتکاف مسجد دانشگاه تهران


منبع:فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
0
سلام
برو بچه های عقیق یه بزرگتر تو جمعشون داشته باشن که بهشون بعض
مدیر پایگاه ؟
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
0
سلام
برو بچه های عقیق یه بزرگتر برا خودتون پیدا کنید که اشتباهاتتونو بهتون گوش زد کنه چون از بعضی کاراتون میشه فهمید که زیاد اینکاره نیستین و به جای موثر بودن بعضی اوقات مخرب و تخریب کننده بعضی افراد هستید ..
مسائلی همچون : رعایت نکردن ادب و حق پیشکسوتی و بزرگتری
نذاشتن تصویر از حسین طاهری تو برنامه امام جواد (ع)
نذاشتن کامل نظرات که فقط تعداد زیادی از نظرات خودمو برا موضوعات مختلف تائیده ارسال ندادین ، مصداق بارزی بر گفته های این حقیر هستند.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین