عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
آیت الله نورمفیدی:
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: بدترین ضربه و ضرری که داعشی ها به اسلام می‌زنند این است که چهره اسلام را در برابر همه بشریت خدشه دار کنند و با این کارشان دیگر فردی گرایشی به اسلام پیدا نمی کند.
عقیق: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی در گرگان اظهارداشت: تبلیغ و تبیین دین اسلام، مواظبت از مصالح امت اسلامی و مبارزه همراه با جنگ و جهاد سه وظیفه و مسئولیت بی بدیل علمای اسلام به عنوان وارثان نبی است.

وی افزود: اگر امروز اسلام باقی مانده و بعد از قرن ها به دست ما رسیده نتیجه تلاش علمای اسلام است.

وی بیان کرد: با افتخار اعلام می کنم علمای اسلام در تاریخ زندگی خود در مقابل مشکلات ایستادند و بسیاری از آنها زندانی شدند و سختی‌ها و شکنجه‌های فراوان را در راه پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی پذیرفتند و در این راه علمای سنی و شیعه در کنار هم تلاش کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هر وقت احساس می‌شد دشمن در حال تهاجم به حوزه اسلام و کشورهای اسلامی است، روحانیت و علمای اسلام درصف مقدم مقاومت بودند.

امام جمعه گرگان یادآور شد: این انقلاب ثمره درایت و آگاهی حضرت امام خمینی (ره) و بعد ایستادگی روحانیت و همه مردم بود.

این استاد حوزه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی را رها نکرده اند و با تمام قوا وارد میدان جنگ با اسلام و مسلمین شده اند.

وی بیان داشت: امروز بدترین دامی که دشمنان در برابر مسلمانان گسترانیده  ایجاد اختلاف بین امت اسلامی است لذا خیلی باید مراقب باشیم چراکه شیعه های انگلیسی و سنی های آمریکایی برای مردم خطرناک هستند و وظیفه روحانیون است که این مسائل را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه راحت ترین و موثرترین چیزی که می تواند به دشمن خدمت کند اختلاف بین امت اسلامی است، گفت: کثیف ترین و پلیدترین شکل خدمت به دشمن، کاری است که داعشی ها و تکفیری ها انجام می دهند.

وی تصریح کرد: بدترین ضربه و ضرری که داعشی ها به اسلام می‌زنند این است که چهره اسلام را در برابر همه بشریت خدشه دار کنند و با این کارشان دیگر فردی گرایشی به اسلام پیدا نمی کند.

این استاد حوزه گفت: از چهار هزار شهیدی که تقدیم انقلاب کرده ایم ۶۰۰ شهید متعلق به اهل سنت بوده  و بر ای همه آنها علو درجات  از خداوند می طلبیم.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
اینکه فکر کنیم بدترین ضربه را از صدر اسام تا کنون داعشیان وارد کرده واقعا که ......
این حرام زاده ها خیلی کارها کرده اند ولی به جنایتهای خبیث هایی چون معاویه ملعون که پدر اینهاست نمی رسد+
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین