عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه وقف، احکام مربوط به وقف در بین الصلاتین و ویژه برنامه‌های فقه زندگی بیان می‌شود.
عقیق:مهدی لسانی اظهار کرد: در هر وعده از نماز جماعت‌هایی که در اماکن و ‌رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، بیان احکام شرعی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه وقف، احکام مربوط به وقف در بین الصلاتین و ویژه برنامه‌های فقه زندگی بیان می‌شود، افزود: با توجه به دهه وقف و اهمیتی که وقف در دین مبین اسلام دارد، توسط کارشناسان احکام شرعی این اداره مباحث مربوط به وقف در بین الصلاتین و برنامه‌های پرسش و پاسخ فقه زندگی تببین می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی تصریح کرد: شرایط وقف، احکام واقف، عمل به وقفنامه، احادیث مربوط به اهمیت وقف از مطالبی است که در این جلسات مورد تبیین قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌توانند به صورت شبانه روزی برای رسیدن به پاسخِ احکام شرعی خود با سامانه ۳۲۰۲۰ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفاتر پاسخگویی به سوالات شرعی مستقر در حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین