عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
داریوش ارجمند در گفت و گو با عقیق:
من خطابم با آن هایی است که می گویند این ها به خاطر پول می روند ، اگر اینها برای پول می روند خب شما هم بروید. این حرف‌‌ها حرف‌های مزخرفی است.مدافعان حرم شجاعترین مردمان این سرزمین هستند.

عقیق: غرفه عقیق در ایام برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ، میزبان چهره های گوناگون فرهنگی و مذهبی بود.

داریوش ارجمند بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در گفت و گو با عقیق با اشاره به اینکه بعضی‌ها هنوز نمی‌توانند موضوع حضور مدافعان حرم را به درستی تحلیل کنند گفت: من خطابم با آن هایی است که می گویند این ها به خاطر پول می روند ، اگر اینها برای پول می روند خب شما هم بروید. این حرف‌‌ها حرف‌های مزخرفی است. اگر به خاطر پولدار شدن باشد کارهای راحت‌تری را می‌توان در این مملکت انجام داد. وی ادامه داد: مدافعان حرم بچه‌های خالصی هستند که در جایی می‌جنگند که راه را بر دشمن ببنند که اگر این کار را نکنند  باید در خیابان های تهران  با دشمن بجنگیم.

داریوش ارجمند با بیان اینکه البته درک این موضوع برای آنها که نوع دیگری فکر می کنند دشوار است تاکید کرد: اوایل جنگ هم این حرف ها زده می‌شد ولی وجب به وجب  خاک این مملکت به بهای همین ویلچرسوارانی که در این مملکت هستند و به بهای خون هایی که هنوز روی خاک خوزستان است حفظ شد. وی افزود: ما قدر این شهدای مدافعان حرم را می‌دانیم. من دست همه آنهایی که در زینبیه می جنگند می بوسم و از همه آنها درخواست شفاعت دارم برای خودم در روز قیامت . مدافعان حرم شجاعترین مردمان این سرزمین هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین