عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
جانشین معاون دادگستری‌ کل سیستان و بلوچستان مطرح کرد
نامی گفت: 50 هزار نفر از شیعیان پاکستان به منظور زیارت بارگاه امام حسین(ع) وارد استان خواهند شد و تلاش همه مسئولان بر آن است تا با رعایت موارد امنیتی، میزبانی خوبی از آنها صورت پذیرد.
عقیق:رسول نامی جانشین معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل سیستان و بلوچستان با تأکید بر اهمیت تحقق امنیت پایدار به‌عنوان مهم‌ترین پیش‌شرط توسعه استانی و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امنیت اجتماعی، نوع وسطی از احساس اطمینان خاطر است که جامعه و گروه در آن نقشی اساسی دارد و از این‌رو نهادهای متولی در تحقق امنیت لاجرم باید از ظرفیت مشارکت‌های مردمی بهره‌برداری کنند.
 
رسول نامی با اشاره به شاخصه‌های امنیت گفت: خوشبختانه هم امنیت مکانی و هم معیارهای امنیت در مناسبت‌های زمانی در سنوات اخیر همواره روندی صعودی داشته و مناسبت‌های مذهبی همچون مراسم عزاداری ماه محرم به بهترین نحو ممکن و با مشارکت گسترده شهروندان برگزار شده است.
 
این مسئول افزود: ارتقای امنیت مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو خصوصاً اربعین و رحلت پیامبر اکرم(ص) نیز با هدف تأمین انتظام برنامه‌های عزاداری از سری نهادهای متولی مدنظر قرار گرفته و ساماندهی هیات‌های مذهبی، توجیه مداحان و آماده باش منابع انسانی متولی با تعامل مناسب نهادهای نظامی، انتظامی اطلاعاتی عملیاتی شده است.
 
نامی به ورود زائران کشور همسایه پاکستان نیز اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی از این امر است که در ایام پیش‌رو حدود 50 هزار نفر از شیعیان پاکستان به منظور زیارت بارگاه امام حسین(ع) وارد استان خواهند شد و تلاش همه مسئولان بر آن است تا با رعایت موارد امنیتی، میزبانی خوبی از ایشان صورت پذیرد.
 
جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل استان  ابراز امیدواری کرد تا با مشارکت موثر گروه‌های مردمی و استقرار امنیت در جای جای استان توطئه های مذبوحانه رژیم‌های مستبد منطقه و مزدوران وابسته به آن همچون گذشته توأم با ناکامی باشد.

منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین