عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۴۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛
فرمانده نیروی انتظامی در بازدید از مرز شلمچه و چزابه، از تمهیدات پلیس کشور برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم اربعین خبر داد.
عقیق:سردار حسین اشتری که روز گذشته به استان خوزستان سفر کرده بود، اظهارداشت: نیروی انتظامی همانند سال های گذشته برای ایام اربعین حسینی (ع) تمهیداتی را برگزاری باشکوه این کنگره عظیم اتخاذ کرده تا زائران به راحتی سفر خود را در یک امنیت و نظم کامل انجام دهند.

وی، هدف از سفر به استان خوزستان را بازدید از مرزهای شلمچه و چزابه عنوان کرد و از آمادگی صد درصدی پلیس برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: دستورالعمل هایی برای مرزهای زمینی، هوایی و دریایی صادر شده است؛ با اتخاذ تدابیری، خلاء های سال های گذشته آسیب شناسی شده و بحمدلله اشکالات آن را برطرف کرده ایم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه دفاتر صدور گذرنامه در سه شیفت پاسخگوی مراجعات مردم هستند، خاطر نشان کرد: هم اکنون دفاتر صدور گذرنامه در کمتر از ۷۲ ساعت گذرنامه را تحویل می دهند و آمادگی آن را دارند که در روزهای باقی مانده با اقدامات مضاعف، پاسخگو باشند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پایانه های مرزی گذرنامه و ویزا صادر نمی شود، به زائران اربعین حسینی، توصیه کرد: حتما گذرنامه و مدارک لازم را قبل از سفر آماده کرده و به همراه داشته باشند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه از مبداء تا مقصد زائران اربعین حسینی، پلیس راه در جاده ها حضور دارند، تصریح کرد: رانندگان خودروهای شخصی و عمومی حتما به توصیه های پلیس توجه کنند تا ان شاء الله سفر بدون خطری داشته باشند.

وی بیان داشت: به خاطر راحتی، امنیت و آرامش مردم، استان ها با توجه به فاصله ای که با سه مرز شلمچه، چزابه و مهران دارند، تقسیم شده اند تا از نزدیکترین مرز تردد داشته باشند.

سردار اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری سپاه پاسداران، ارتش و بسیج یک قرارگاه مشترک تشکیل داده تا زائران اباعبدلله الحسین (ع) با امنیت کاملی سفر خود را انجام دهند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با همت و حمایت مسئولان استان و نقش بی بدیل نیروی انتظامی، مرزهای خوزستان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

سردار اشتری به اعزام نیروهای پلیس راه، یگان ویژه و مرزبانی به عنوان نیروی کمکی به مرزهای استان خوزستان اشاره و بیان کرد: این نیروها، علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود که حفظ نظم، امنیت و آسایش زائران است، ماموریت های خود را با انگیزه، عشق و علاقه انجام می دهند چرا که همکارانم خدمت به زوار اربعین حسینی را یک مدال و افتخار برای خود می دانند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین