عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
شرفخانی خبرداد:
حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف از آمادگی ۳۵۰۰ مُبلغ برای اعزام به همایش پیاده روی عظیم اربعین حسینی خبرداد.
به گزارش عقیق به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد شرفخانی در جمع مدیران و معاونان ستادی و استانی سازمان اوقاف به تشریح برنامه های سازمان اوقاف در ایام اربعین پرداخت و با بیان اینکه پس از فراخوان اداره اعزام مُبلغ سازمان بیش از ۳۵۰۰ مُبلغ برای حضور در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی و تبلیغ شعائر دینی اعلام آمادگی کرده اند تصریح کرد: به جهت محدودیت های موجود این سازمان که امسال مسئولیت کارگروه اعزام مُبلغ ستاد مرکزی اربعین را بر عهده دارد برای اعزام ۱۶۰۰ مُبلغ در این همایش عظیم جهانی برنامه ریزی کرده است.

مسئول کارگروه اعزام مُبلغ ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه امسال حضور مبلغان در مراسم اربعین ساماندهی شده است تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده محور بندی مبلغان و تقسیم محدوده های جغرافیایی در قالب محور است که در هر محور تعدادی از مبلغان مسئولیت دارند در این محورها به فعالیت تبلیغی و اقامه نماز بپردازند.

شرفخانی با اشاره به اهم برنامه های مبلغان حاضر در همایش پیاده روی اربعین تصریح کرد: روایت گری، اجرای برنامه  های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، تبلیغ چهره به چهره، برگزاری مجلس در ۴۰ موکب، روضه خوانی، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی و در راس آنها اقامه نماز جماعت از جمله برنامه های این مبلغان است.

وی به حضور مبلغان چند زبانه اشاره کرد و افزود: تعدادی از مبلغان به زبانهای عربی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند که به این همایش اعزام خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و برپایی موکب های خدمات رسانی اوقاف در مسیرهای مختلف تصریح کرد: کلیه ادارات اوقاف باید تا قبل از ۲۰ آبان ماه نسبت به جانمایی موکب ها اقدام کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین