عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴
غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کودکان برپا شده که در آن ضمن انجام بازی و سرگرمی قصه‌های قرآنی برای کودکان گفته می‌شود و قاتلان اهل بیت(ع) در بازی دارت معرفی می‌شوند.
عقیق:چهارمین روز از مسابقات سراسری قرآن کریم با برگزاری رقابت مقدماتی قرائت، نیمه نهایی حفظ و مقدماتی رشته های ترتیل و حفظ 10 جزء قرآن کریم برگزار شد.

در پایان، مراحل مقدماتی رشته‌های ترتیل، حفظ 10 جزء و قرائت به پایان رسید و فینالیست‌های این رشته‌ها معرفی شدند.

در جریان برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم و در چهارمین روز این رقابت‌ها از خانواده‌های شهیدان محمدرضا یعقوبی و حامد کوچک‌زاده تجلیل شد.

بارش باران هم در زیبا کنار ادامه داشت البته بارش آرام تر و پراکنده بود یعنی در برخی ساعات به صورت پراکنده نازل می شد.

استقبال مردم از مسابقات در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر قابل قبول بود، خصوصاً بعد از اذان مغرب که تقریباً همه صندلی‌های سالن جام جم مجموعه زیبا کنار پر بود.

پایان مراحل مقدماتی رشته‌های قرائت، حفظ 10 جزء و ترتیل به همراه نیمه نهایی حفظ 20 جزء از جمله رویداد‌های روز چهارم رقابت‌ها بود و در روز جمعه ادامه نیمه‌نهایی حفظ کل و نیمه‌نهایی قرائت برگزار می‌شود.

برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جانبی قرآن برای کودکان برپا شده که در آن قصه‌های قرآنی و بازی‌هایی برای کودکان در نظر گرفته شده است. معرفی قاتلان اهل‌بیت(ع) از جمله آیتم‌های این غرفه است به این صورت که تصاویری از قاتلان ائمه(ع) بر روی دیوار نصب و بچه‌ها با دارت این تصاویر را نشانه گرفته و در صورت خوردن دارت به هدف هدیه دریافت می‌کنند.

اعطای سوغاتی به شرکت‌کنندگان از کار‌هایی است در راستای تکریم شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده و بسته از صنایع دستی و خوراکی های گیلان به عنوان سوغات به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین