عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
حاج مهدی سماواتی؛
حاج مهدی سماواتی با بیان اینکه مداحی که تریبون در مجالس عزاداری امام حسین(ع) در دست دارد باید خود عامل به حرف هایش باشد، گفت: مداحان تریبون مقابله با اسلام هراسی را در دست دارند.
عقیق:حاج مهدی سماواتی مداح اهل بیت(ع) در آستانه ماه محرم در مورد نقش محرم در شناساندن اسلام و فرهنگ شیعه به جهان، اظهار داشت: قیام عاشورا تنها برای جهان اسلام نبود بلکه نجات بخش جامعه بشریت از بند کفار زمان بود.

وی ادامه داد: کفار در هزار و چهار صد سال پیش فرزند پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را در صحرای کربلا در کنار خانواده و یاران وفادار آن حضرت به شهادت رساندند.

این مداح اهل بیت(ع) با تأکید بر اینکه اکنون مسیر شناساندن اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ شیعه در جهان در حرکت است، تصریح کرد: خوشبختانه می بینیم که در روز عاشورا دسته جات عزاداری و راهپیمایی های حسینی در سراسر عالم حتی در دل بلاد کفر هم جریان دارد.

سماواتی با اشاره به این نکته که وهابیت این فرقه جعلی نقطه مقابل اسلام ناب محمدی (ص) قراردارد، اضافه کرد:  آن ها می دانند که نقطه قوت اسلام کجاست و آن راهدف گرفته اند.


وهابیت می داند بابرپایی عزای امام حسین(ع) جایی در عالم نخواهند داشت

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه این هجمه ها از سوی وهابیت طبیعی است، تصریح کرد: آنها می دانند که اگر این عزاداری ها برپاشود جایی برای آنها در صحنه عالم نمی ماند و همین عزاداری های ماه محرم در مدح شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت بوده که پیروزی های مسلمین و شیعیان را رقم زده است.


وهابیت در آتشی که به راه انداخته، خواهد سوخت

سماواتی با تأکید بر اینکه وهابیت سعی می کند چراغ عزاداری های امام حسین(ع) را کم نور کند، اضافه کرد: ان ها موفق نخواهند شد زیرا چراغ حب و دوستی اهل بیت(ع) در دل شیعیان به ویژه ملت ایران تا ابد خاموش نخواهد شد و آنها خودشان در آتشی که راه انداخته اند خواهند سوخت.


این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به این نکته که در جهت خنثی سازی افکار شوم دشمن باید برای خدا کار کنیم، تصریح کرد: فعالیت خالصانه برای خداوند متعال سبب ساز تحقق وعده های الهی خواهد بود.


وی با بیان اینکه باید از این فرهنگ غنی درس بگیرم و در زندگی جاری کنیم، گفت: نباید دنبال دل خود و دنیا باشیم و باید به مسیر پیموده شده توسط امامان معصوم(ع) توجه کنیم.


سماواتی با تأکید بر درک اخلاق و سیره اهل بیت(ع)، گفت: مردم از رفتار و گفتار و اعمال ما درس می گیرند و باید بدون اینکه حرف بزنیم مردم را به خدا و اهل بیت(ع) دعوت کنیم.


مداحی که تریبون مجالس عزاداری امام حسین(ع) را در دست دارد باید خود عامل به حرف هایش باشد

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه مداحی که تریبون در مجالس عزاداری امام حسین(ع) در دست دارد باید خود عامل به حرف هایش باشد، تصریح کرد: بدین معنی که به آنچه گفته شده پیرامون سیره نبوی و علوی و امامان معصوم(ع) عمل کند ، نه اینکه فقط حرف بزند و شعار بدهد بلکه باید عمل کند.

سماواتی در خاتمه این موضوع را بخشی از مبارزه با اسلام هراسی دانست و گفت: دشمن ارزش ها را هدف گرفته و ما باید با بیان عمق ارزشها جلوی این تهاجم عکس العمل نشان دهیم زیرا مداحان تریبون مقابله با جریان اسلام هراسی را در دست دارند.

منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین