عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
اجتماع بزرگ "مدافعان حرم" به منظور آمادگی جهت حراست از حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار شد.

عقیق:  منطقه قم، تجمع کنندگان در این مراسم اقدامات وقیحانه سلفی‌ها و وهابیون در اهانت به صحابه پیامبر(ص) و تهدیدات آنان در تخریب حرم‌های مطهر در سوریه را محکوم کردند.

این اجتماع بزرگ با حضور هیات‌های مذهبی، روحانیون، طلاب، اقشار مختلف مردم شب گذشته همزمان با شهادت امام هادی (ع) در میدان آستانه حرم­ مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار عقب نشینی ارتش آزاد سوریه از این کشور و پایان دادن اهداف آمریکا، انگلیس، اسرائیل و مستکبران در سوریه بویژه در راستای تهدیدات اخیر در تخریب حرم حضرت زینب و رقیه (س) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) شدند.

در پایان شرکت کنندگان با قرائت بیانیه‌ای خواستار عقب نشینی ایادی مستکبران از کشورهای اسلامی در منطقه بویژه سوریه و پایان دادن به جنایات تروریستی، اهانت‌های وقیحانه و دست برداشتن از اهداف شوم صهیونیست و مستکبران در قالب دیدگاه‌های وهابیت و سلفی‌ها شدند.

تجمع کنندگان در این بیانیه سکوت سازمان‌های بین المللی را در برابر جنایت‌های وقیحانه محکوم و تاکید کردند که کشورهای اسلامی نباید با سکوت خود به ادامه این جنایات در منطقه کمک کنند.

منبع:ایسنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین