عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۹۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۸
هنگامی که به ملاقات سید سیستانی رفتم، سید مرا مقابل خود نشاند و گفت: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند، منطقه در آتش می سوخت و این فرزندان شما بودند که در مقابل توطئه های داعش ایستادند.
عقیق:به نقل از پایگاه عراقی براثا، پدر یکی از شهدای عراقی پس از دیدار با آیت الله العظمی سیستانی ضمن تشرف به زیارت حرم امام حسین(ع) و دیدار با شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی درباره دیدار خود با آیت الله سیستانی چنین گفت: هنگامی که به ملاقات سید سیستانی رفتم، سید مرا مقابل خود نشاند و گفت: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند، منطقه در آتش می سوخت و این فرزندان شما بودند که در مقابل توطئه های داعش ایستادند.

این پدر شهید در ادامه سخنان خود به شیخ کربلایی گفت: سید سیستانی از ما خواست به فرزندان خود افتخار کنیم و سلام ایشان را به تمام خانواده های شهدا برسانیم و افزود: خداوند خانه های شما را از میان سایر خانه ها برگزید تا شهدا از این خانه ها باشد.

وی افزود: سخنان سید سیستانی بسیار تاثیرگذار و بود و من در حالی که گریه می کردم به سخنان و همدردی ایشان گوش می دادم و با خودم فکر می کردم در قیامت از زبان ائمه(ع) چه چیزی خواهم شنید؟

پدر شهید در ادامه سخنان خود خاطره ای از فرزند خود نقل کرد و گفت: روزی به او گقتم اگر به جبهه نروی و پیش خودم بمانی برایت خودرو می خرم، اما پاسخ او این بود که: باور نمی کنم تو پدر من هستی! از من می خواهی بهشت را با یک آهن پاره عوض کنم؟


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین