عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۸۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
برگزار می‌شود؛
دبیر اجرایی شب شعر منا گفت: این مراسم در راستای لبیک‌گویی به فرمایش رهبری درباره مطالبه جهان اسلام از حاکمان آل‌سعود در خصوص فاجعه منا در محضر آیت‌الله نوری همدانی برگزار می‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام سیدحمید فقیهی دبیر اجرایی شب شعر منا در گفت‌وگویی از برگزاری مراسم شب شعر منا در محضر آیت‌آلله نوری همدانی خبر داد و افزود: این شب شعر در راستای لبیک‌گویی به فرمایش رهبری درباره مطالبه جهان اسلام از حاکمان آل‌سعود درباره فاجعه منا انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از آنجایی که زبان شعر و هنر به عنوان تأثیرگذارترین ابزار برای انتقال مفاهیم است وظیفه خود دانستیم از شعرای و فضلای حوزوی دعوت کنیم تا با ارسال آثار ادبی خویش در سه موضوع آل‌سعود، حج و قربانیان منا آثار خود را ارسال کنند.

دبیر اجرایی شب شعر منا عنوان کرد: بیش از 130 اثر از آثار حوزویان به دبیرخانه شب شعر منا ارسال شده است که بعد از سه مرحله داوری در نهایت، پنج اثر به عنوان آثار برگزیده در این مراسم تجلیل خواهد شد.

وی ابراز داشت: مراسم شب شعر منا به همت دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی و با حضور بزرگان حوزوی و با مشارکت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، جامعةالمصطفی(ص) برگزار می‌شود.

فقیهی گفت: شب شعر منا روز شنبه 20 شهریور ساعت 20:15 در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار و از خانواده‌های شهدای روحانی منا نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین