عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به مناسبت روز جهانی مسجد انجام شد
این مجموعه رسانه‌ای متشکل از پایگاه اینترنتی، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام است که با هدف تحول در مساجد و با رویکرد الگوسازی تشکیل شده است.

عقیق:مجموعه رسانه‌ای «مسجد بهتر» به مناسبت روز جهانی مسجد فعالیت رسمی خود را از امروز آغاز کرد. این مجموعه رسانه‌ای متشکل از پایگاه اینترنتی، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام است که با هدف تحول در مساجد و با رویکرد الگوسازی تشکیل شده است.
مدیران و طراحان مجموعه رسانه‌ای «مسجد بهتر» که جمعی از جوانان مسجدی هستند، معتقدند در عرصه رسانه‌ای فعالیت چشم‌گیری در حوزه مسجد صورت نمی‌گیرد و صرفاً کارهای جسته و گریخته توسط برخی مساجد و گروه‌های دغدغه‌مند انجام می‌شود.
به همین منظور این مجموعه رسانه‌ای، به طور خودجوش با سه رویکرد فعالیت خود را آغاز کرده است:
1.  معرفی معیارهای «مسجد بهتر» در قالب‌های هنری و جذاب
2.  معرفی «مساجد بهتر» به صورت مردمی
3.  محتواهای ارزشمند هنری درباره امور مسجد
گفتنی است در همین راستا،‌ در روز آغاز به کار «مسجد بهتر» پویش مردمی (کمپین) با عنوان «من و مسجد» راه افتاده است که از هر فرد مسجدی می‌خواهد عکسی از خود به همراه نقاط قوت مسجدش بگیرد و به نشانی مدیر کانال @masjedebehtar_ir ارسال کند.

پایگاه اینترنتی این مجموعه به

نشانی www.masjedebehtar.ir نیز تولیدات زیبا و فاخری در حوزه مسجد و معیارهای مسجد بهتر با رویکرد الگوسازی ارائه کرده است.

خاطرنشان می‌سازد تولید محتوای مسجد بهتر برخوردار از پشتوانه پژوهشی قرآنی‌حدیثی و براساس اندیشه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین