عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

عقیق: در روزهای اخیر نبرد های سهمگینی در شهر حلب سوریه صورت گرفته است که در صورت رها کردن این شهر، فرصت جدیدی برای اجرای طرح ها و جنایات آمریکا، آل سعود و گروهک تکفیری محقق می شود و موفقیت های گذشته مقاومت را تهدید می کند.

از این رو با هجمه سنگین میدانی و عملیات روانی رسانه ای که جبهه کفر و تکفیر علیه جبهه استکبار ستیز مقاومت آورده است؛ به شدت کار مدافعان حرم را سخت و مشکل ساخته است.

ملّت غیور و شهید پرور ایران در زمانِ هشت سال جنگِ تحمیلی، عنایات غیبی، مؤثر و راه گشای الهی را در جبهه های حق علیه باطل به یاد دارند و هنوز این خاطرات در اذهان رزمندگان و ایثارگران موج می زند.

اینک به یادِ همان دوران مقدّس، با نیّت گشایش و پیروزی مدافعانِ حرم و مجاهدان بدون مرز در جبهه های جهل و تکفیر به ویژه شهر حلب، به درگاه باری تعالی دست به دعا بر داشته و از حضرات معصومین (علیهم السلام) توسّل و یاری می جوئیم.

 

قرائت دعای 27 صحیفه سجادیه، دعای امام زین العابدین (علیه السلام) برای مرزداران (اهل ثغور)

سخنران: حجت السلام والمسلمین پناهیان

مداحی: حاج میثم مطیعی

 

زمان: پنجشنبه 1395/05/28 – ساعت: 21

مکان: تهران – میدان منیریه – خیابان فرهنگ – حسینیه شهدای قهرود

(هیئت شهدای گمنام)

 پخش زنده و مستقیم مراسم :

Live.gomnam.ir

http://meysammotiee.ir/media/873

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
ROMANIA
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
سلام متحیرم چرا اخبار صحیح ودقیق انعکاس داده نمیشه شما نوشتید نبردها سنگینه ودرصورت رها کردن شهر چنین و چنان میشه .شهرخبر می نویسه نیروهای مقاومت در حال پیشروی و پاک سازی حلب اند حالا کدوم خبر صحیحه؟محاصره تروریست ها شکسته شده یا اونها تو محاصره اند؟؟؟؟؟
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین