عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
اعلام شد؛
پیکر آیت‌الله «خلیل قبله‌ای» از اساتید پیشین دانشگاه علوم قضایی و مدرسه علمیه مرویکه دیشب دار فانی را وداع گفت فردا(شنبه) در تهران تشییع می‌شود.
عقیق: آیت‌الله میرزا خلیل قبله‌ای از اساتید پیشین دانشگاه علوم قضایی و مدرسه علمیه مروی بود که شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

پیکر این فقیه ربانی،‌ ساعت 9:30 فردا (شنبه دوم مرداد) از مقابل منزلش به نشانی خیابان آزادی، خیابان اسکندری شمالی، پس از فرصت، کوچه خازنی، پلاک 21 تشییع می‌شود. همچنین مجلس ترحیم وی روز دوشنبه 4 مرداد از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

آیت‌الله قبله‌ای از شاگردان برجسته‌ حضرات آیات خوئی،‌ کوه‌کمری و امام خمینی به شمار می‌رفت که «علی(ع) و نامه‌هایش، قواعد فقه، آیات الاحکام، ارث، اصول فقه و شرح و ترجمه مبانی تکلمه المنهاج آیت‌الله خوئی» از جمله تألیفات وی به شمار می‌رود.

«بررسی مسئولیت مطلق در حقوق کیفری، تعزیر یا تأدیب کودکان بزهکار، بررسی احکام فقهی و حقوقی حجب و حاجب و محجوبین، بررسی احکام فقهی و حقوقی کودکان نامشروع،‌ بررسی احکام فقهی و حقوقی اسقاط جنین و بررسی احکام فقهی و حقوقی حمل و جنین» از جمله مقالات این عالم ربانی است.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین