عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
هم زمان با فرا رسیدن «لیلة الرغائب» اولین شب جمعه ماه رجب، جوانان تهرانی هم می‌آیند تا آرزوهای خود را از معبود خویش طلب کنند.

عقیق: حسن اشتری مدیرعامل مؤسسه خانه شهریاران جوان با اشاره به گردهمایی جوانان تهرانی در شب آرزوها، اظهار داشت: در اسلام امید و آرزو جایگاه رفیعی دارد تا جایی که در روایات معصومین(ع) از آن به عنوان رحمت الهی یاد شده است، پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: امید و آرزو رحمت برای امت من است و اگر امید و آرزو نبود، هیچ باغبانی نهالی نمی‌کاشت.

وی افزود: طبیعت آدمی بر آرزو و امیدها بنا شده است و همین آرزوها و امیدهاست که به زندگی آنان رنگ و بو می‌بخشد، جوان سرشار از انرژی است، توان رسیدن به آرمان‌ها و اهداف بلند را در خود می‌بیند و افق بالاتری را برای خود ترسیم می‌کند و در اندیشه فرداهای بهتر است.

اشتری ابراز داشت: «لیلة الرغائب» فرصت مناسبی است تا این نکته را به جوانان یادآور شد که با توکل، تقوا، و اخلاص، شناخت هدف، برنامه‌ریزی درست و سنجیده، همت و تلاش و پشتکار می توانند به آروزهای صادق خود دست یابند.

وی ادامه داد: به همت خانه شهریاران جوان و به مناسبت فرارسیدن اولین شب جمعه ماه مبارک رجب «لیلة الرغائب» مصادف با 26 اردیبهشت ماه جاری مراسم شب آرزوها از ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان ارسباران برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خانه شهریاران جوان خاطرنشان کرد: در راستای معرفی و تبیین شب ریزش باران رحمت الهی و به منظور کسب هرچه بیشتر رحمت الهی مراسم شب آرزوها با حضور جوانان شهر تهران اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88740363 تماس حاصل کنند.


منبع: فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین