عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۰۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
130 روز تا اربعين باقي مانده است، تا ورود عاشقان كربلا به ايلام، تا پذيرايي ساكنان دروازه‌ي عتبات كه از چند سال گذشته به خوبي رسم مهمان‌نوازي را به جا آورده‌اند. كمتر از 5 ماه ديگر راه‌هاي منتهي به دروازه‌ي عتبات زائران را فرامي‌خوانند و راه‌ها هم منتظر مجاهدت مسئولاني است كه از اربعين گذشته تلاش‌هاي زيادي را انجام داده‌اند.
عقیق:سرهنگ «محسن ناصري» - رييس پليس راه استان در گفت‌وگویی اظهار كرد: جاده‌هاي استان هم‌اكنون در حال تعريض و توسعه هستند و مسئولان عمراني استان بايد تمام تلاش را به كار گيرند شاهد بهره‌برداري از فعاليت‌هاي آغاز شده تا قبل از اربعين حسيني باشيم.

وي با بيان اينكه به دليل نزديكي و امنيت بسيار خوبي كه در مرز مهران و استان وجود دارد همه زائران عتبات عاليات تمايل دارند از اين مرز به كشور عراق تردد كنند، افزود: راه و شهرسازي بايد مانند هميشه تمام تلاش خود را در اين زمينه به كار گيرند.

ناصري راه مناسب را يكي از مولفه‌هاي توسعه عنوان كرد و گفت: در برخي محورها جاده اصلا توان و فضاي لازم براي گنجايش تردد خودروها را ندارد و پليس‌راه به‌تنهايي نمي‌تواند همه مشكلات راه استان را حل كند لذا همه دستگاه‌ها ازجمله راهداري و حمل‌ونقل بايد پاي‌كار باشند.

رئيس پليس‌راه استان ادامه داد: در برخي نقاط به دليل كم‌عرض بودن جاده راننده مجبور به تخلف مي‌شود در حالي كه اگر راه‌ها ايمن باشند قطعاً تصادفات كاهش پيدا مي‌كند و قطعا اربعين امسال بسيار بيشتر از سال گذشته تردد خودرو در جاده‌هاي استان خواهد بود كه همين امر مسئوليت همه‌ي بخش‌هاي استان را بيشتر مي‌كند.

ناصري بابيان اينكه حجم تردد از جاده‌هاي ايلام روز به روز بيشتر مي‌شود گفت: قطعا اربعين امسال بسيار بيشتر از سال گذشته تردد خودرو در جاده‌هاي استان صورت مي‌گيرد.

منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین