عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۰۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
آیت الله اراکی:
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه برخی کشورها داعش را خلافت اسلامی خطاب می‌کنند‌، گفت: داعش نه تنها خلافت اسلامی نیست، بلکه خلافت جنایتکاران است.
عقیق:آیت الله محسن اراکی، شامگاه سه شنبه، در دیدار هیئتی از رؤسای عشایر ایزدی، اهل سنت و تشیع عراق، ضمن ابراز همدردی با ملت عراق به ویژه مصیبت‌دیدگان جنایات داعش،  اظهار داشت: عراق کشوری است که همواره در طول تاریخ انسان‌های عالم و فرهیخته بسیاری را پرورش داده است.

دبیر‌کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: با وجود آن ‌که عراق از منابع غنی نفت و گاز برخوردار است؛ اما به دلیل جنگ، درگیری و اختلافات از توسعه چندانی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به جنایات داعش و تکفیری‌ها و حمایت برخی کشور‌ها از این گروه ‌های تروریستی و تکفیری، تأکید کرد: با تلاش و مقاومت ملت عراق به زودی داعش از بین خواهد رفت و آرامش و امنیت به این کشور باز‌خواهد گشت.

 آیت الله اراکی با اشاره به اینکه برخی داعش را خلافت اسلامی خطاب می‌کنند‌، گفت: داعش نه تنها خلافت اسلامی نیست، بلکه خلافت جنایتکاران است.

برپایه این گزارش، هیئت رؤسای عشایر ایزدی، اهل سنت و تشیع عراق نیز در این دیدار به تشریح جنایات داعش به ویژه کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در منطقه سنجار عراق پرداختند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین