عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
به همت سازمان دارالقران؛
محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت : این مرکز درنظر دارد تا طرح آموزش تلفنی قرآن کریم را در بستر تلفن همراه و نیز شبکه های اجتماعی اجرا نماید.
عقیق:محمد صادق محسنی کبیر، مدیر روابط عمومی  سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: این طرح در رشته های حفظ قرآن، روخوانی و روانخوانی، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج البلاغه برگزار می شود که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند.
وی در خصوص اجرای این طرح گفت: با توجه به توسعه فضای مجازی و نیز استقبال مردم از بستر شبکه های اجتماعی، این مرکز در نظر گرفته تا برخی از آموزش های خود را با بهره گیری از استاد پشتیبان همراه، فضای شبکه های اجتماعی و قابلیت های گوشی های هوشمند موبایل به اجرا درآورد تا مخاطبان به شکل ساده و با هزینه پایین تر از طرح های قرآنی بهره مند شوند.
 
محسنی کبیر افزود: البته قرار نیست این آموزش ها فقط از طریق شبکه های اجتماعی صورت پذیرد چرا که، ما حضور استاد پشتیبان را برای حمایت همه جانبه از قرآن آموز با آموزش زنده تلفنی به ایشان لازم می دانیم و طی فرآیند اجرای دوره آموزشی، قرآن آموزان به صورت هفتگی تحت آموزش اساتید قرار می گیرند و تمارین و برنامه های آموزش و نیز بسته های کمک آموزشی خود را از طریق شبکه های اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت می کنند.
 
وی تصریح کرد: آموزش های غیرحضوری قرآن کریم یکی از پرطرفدار ترین روش های قرآن آموزی است که در طول ۵ سال گذشته مخاطبین بسیار زیادی را در سراسر کشور و حتی خارج از ایران جذب نموده و این دارالقرآن را به عنوان بزرگترین مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم در کشور با بیش از یک میلیون نفر خدمات گیرنده تبدیل کرده است.
 
محسنی کبیر در آخر افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir، کانال تلگرام به آدرس http://telegram.me/ketabequran، اینستاگرام به آدرسhttps://www.instagram.com/ketabequran و یا با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱ -۰۲۱  تماس بگیرند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین