عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳
حضرت زهرا(ع) در بین تمام انسانهای بزرگ یک اسوه است و برای همه انسان ها به عنوان الگوی دینی و اخلاقی شناخته می شود.
به گزارش خبرنگار عقیق، مراسم جشن میلاد بانوی دوعالم شب گذشته در حسینیه پیروان مهدی(عج) با حضور مشتاقان اهل بیت برگزار شد.

 حجت السلام و المسلمین مهدوی سخنران این مراسم درباره جایگاه حضرت فاطمه(ع) گفت: «حضرت زهرا(ع) در بین تمام انسانهای بزرگ یک اسوه است و برای همه انسان ها به عنوان الگوی دینی و اخلاقی شناخته می شود. پهنه وجود این بانوی بزرگوار از قبل از خلفت انسان به وجود آمده و حتی قبل از آفرینش آسمان و زمین بوده است.»

وی در ادامه صحبتهایش افزود: «حضرت زهرا(ع) در دنیا جایگاه ممتازی دارد و در قیامت نجات دهنده و دست گیر است. با این وجود اگر یک انسان اهل اندیشه باشد و درباره شخصیت ایشان مطالعه کند، قلبش و روحش وارد عالم متفاوتی می شود و معنا و مفهوم زندگی را برایش متفاوت می کند. مومنان باید در تمام عرصه های زندگی با منش و رفتارهای ایشان مأنوس باشند تا در دنیا زندگی سعادتمندی داشته و در آخرت سربلند باشند.»

مهدوی در ادامه افزود: «باور ما نسبت به حضرت زهرا(ع) نجات دهنده است. در عالم بشریت، یک بانوی برزگوار آمده، که تمام صفات خداوندی در آن خلاصه شده است. پیامبر و تمام اهل بیت(ع) از دامن ایشان پرورش پیدا کرده اند و به همین دلیل، بدون شک تعالی انسان و خوشنودی دل امام زمان(عج) به جلب نظر و پیروی از ایشان بستگی دارد. جوانها به خصوص مادران و دختران باید از این حضرت الگو بگیرند و اینگونه براساس باورهای درست حرکت می کنند.»

در ادامه برنامه حاج محمد طاهری، سید محمد جوادی و احد قدمی مداحی کردند. این برنامه امشب نیز در حسینیه پیروان مهدی(عج) واقع در میدان خراسان، خیابان 17 شهریور برپاست.















ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خسروشاهی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
1
4
دا قوت به همه بچه های هییت مکتب الزهرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۲
1
3
لطفا فایل صوتی مراسم رو بزارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
2
بی زحمت فایل صوتی مراسم رو برای دانلود بزارید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین