عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
آیت الله موسوی جزایری:
آیت الله موسوی جزایری ضمن دعوت مداحان به توسعه فعالیت های خود و لزوم برقراری ارتباط با تشکل های مداحی با توجه به فعالیت های مخرب دشمنان گفت: تشکل های مداحی سیلی محمکی بر صورت وهابیت و جریان های منحرف است.
عقیق:آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در مراسم تجدید بیعت مداحان و شاعران اهل بیت(ع) با ولایت و تکریم پیرغلامان حسینی گه عصر دیروز در بیت ایشان برگزار شد، با ابراز خوشحالی از حضور در میان مداحان علوی گفت: مداحی عربی و فارسی و نفس های گرم و علوی جوانان و نوجوانان مداح ما را به وجد و شعف آورد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با تشکر و قدردانی از ارکان موفق بسیج در اهمیت دادن به بحث مداحی و این که کانون مداحان مجموعه ای از بسیج اظهارداشت: بسیج سرافراز، پیروزآفرین و دشمن شکن در میدان فرهنگی می تازد و بسیج مداحان یکی از این فعالیت ها و نمونه ها است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به عبارت « لکل بیت، بیت فی الجنه» اظهارداشت: ان شاء الله جوانان عزیز استان و کشور را جذب این تشکل ها کرده و از چنگ گرگ ها نجات دهیم.
امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود گفت: شما مداحان با نیت های پاک و دل های نورانی و ایمان راسخی که به ولایت امام علی(ع) دارید پیروز هستید و دشمن با آگاهی از تربیت علوی، فاطمی و حسینی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و اعتقاد راسخ آنها به انقلاب اسلامی و عشق به رهبر معظم انقلاب هیچ غلطی نخواهد کرد.
زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان با اشاره به این که در سراسر دنیا و کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران آتش فتنه روشن است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات، مهد امنیت و کشور مقتدر و توانمندی است که به لطف خداوند در امنیت کامل به سر می برد.
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که دشمن در کنار ما قرار دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران خانه امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و کشور امام زمان(عج) است و نیز وجود رهبری قاطع، شجاع، عزیز و فقیه آل محمد که مریدانی همچون شما جوانان عزیز دارد دشمن را از نگاه ناپسند باز می دارد.
این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با تشکر از زحمات رییس بسیج مداحان استان، از اتحاد و وحدت میان مداحان جوان ابراز خوشحالی کرده و ابراز داشت: روح وحدت و صمیمیت در میان قومیت های استان همچون روحی در چند کالبد بوده و با توجه به آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» وحدت رمز پیروزی است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با دعوت پیر غلام اهل بیت حاج آقا شهروزی برای مداحی گفت: در لشکرآباد و در اوائل جنگ تحمیلی با توجه به مشکلات پیش آمده و با درخواست ما پیرغلام حاج صافی به مداحی پرداخته و استقبال فراوانی شده بود در حالی که ما به چنین اجتماعاتی در اوائل جنگ تحمیلی برای ایجاد امیدواری در میان مردم نیازمند بودیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت جوانان مداح به توسعه فعالیت های خود و این که برخی مداحان، مداحی را برای یادگیری و نه به عنوان شغل فراگرفته اند، اظهار داشت: همنشینی و برقراری رابطه با مداحان و تشکل های مداحی با توجه به فعالیت های دشمن، نجات دهنده و جذبه فراوانی دارد.
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که مدح امام علی(ع) عبادت و دل را از نفاق و دورویی پاک می سازد، ابرازداشت: تشکل های نورانی مداحان سیلی محکمی بر صورت وهابیت و جریان های منحرف است و جذب جوانان به این تشکلات برای حفظ آنها از دشمنان ضروری است.
در پایان از ۱۱ پیر غلام حسینی با حضور آیت الله موسوی جزایری تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، پیش از سخنرانی آیت الله موسوی جزایری، رییس بسیج مداحان استان به ارائه گزارشی از فعالیت ها، دستاوردها، تعداد اعضا، نحوه عضوگیری و دوره های برگزار شده برای مداحان پرداخت.

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین