عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات شوق تلاوت صبح امروز در خیمه‌گاه به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند؛ این تلاوت‌ها مورد توجه زائران قرار گرفت تا جایی که برخی از حاضران با شنیدن قاریان نوجوان کشورمان اشک می‌ریختند.
عقیق:راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات «شوق تلاوت» در دومین روز حضور در کربلای معلا، به زیارت اماکن مقدس این شهر رفتند.

صبح دیروز کاروان شوق تلاوت پس از زیارت کف‌العباس به تل زینبیه رفته و پس از آن کاروان قرآنی شوق تلاوت با حضور در خیمه‌گاه، محل استقرار و خیمه‌های اهل‌بیت‌(ع) را زیارت کردند.

در آنجا سه نفر از قاریان نوجوان قرآنی به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند؛ زائران و مجاوران این مکان مقدس نیز دور آن‌ها حلقه زده و از تلاوت زیبای نوجوان ایرانی لذت بردند و همواره آن‌ها را تشویق می‌کردند، حتی برخی از زائران با شنیدن صوت کلام وحی توسط قاریان نوجوان کشورمان اشک از دیدگانشان سرازیر شد.

در ادامه نیز نوجوانان قرآنی همراه با «محمدجواد پناهی» قاری بین‌المللی کشورمان که به عنوان داور راهنما در این سفر نورانی حضور دارد، با هر کدام از حرمین شریفین عکس یادگاری گرفتند.

پس از آن نیز کاروان شوق تلاوت به هتل محل استقرار رفت تا هر کدام از نوجوانان قرآنی خود را برای رقابت در مسابقات شوق تلاوت که تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، آماده کنند.

این رقابت‌ها قرار است در مکانی نزدیک به حرم حضرت عباس(ع) برگزار شود که در آن نوجوانان قرآنی باید قرعه‌های مراحل قبلی این رقابت‌ها را تلاوت کنند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین