عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
قرآن و کتاب‌های ویژه کودکان درصدر پرفروش‌ترین کتاب‌های عرضه‌شده در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شهر «کازابلانکا»ی مراکش قرار گرفت.
عقیق:به نقل از ایکنا،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «hespress.com»، بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مراکش، 22 بهمن تا دوم اسفندماه در شهر کازابلانکا برگزار و با استقبال گسترده مؤسسات انتشاراتی و بازدیدکنندگان مواجه شد.

مؤسسه انتشاراتی «السلفیه» مراكش كه يكی از انتشارات شرکت‌کننده در نمایشگاه «کازابلانکا» بود، پرفروش‌ترین کتاب‌‌های این دوره از نمایشگاه را نسخه‌های قرآن و کتاب‌های ویژه کودکان اعلام کرد.

کمیل حب‌الله، مدیر مؤسسه انتشاراتی «إفریقیا الشرق» مراکش نیز در این باره گفت: استقبال مؤسسات انتشاراتی و مردم از این دوره از نمایشگاه در مجموع خوب بود و نمایشگاه با موفقیت برگزار شد.

وی افزود: این مؤسسه راهبردی قوی در چاپ کتب و نشر علوم و معارف دارد و کتاب‌های متنوعی در زمینه ادبیات، نقد، رمان، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، مطالعات اسلامی، فقه، فلسفه و مردم‌شناسی منتشر می‌کند.

کمیل حب‌الله تصریح کرد: مؤسسه انتشاراتی «إفریقیا الشرق» امسال نیز همچون سال‌های گذشته فروش خوبی داشت و ما همه ساله تلاش می‌کنیم که کتاب‌های جدید و چاپ اولی برای خوانندگان کتب و بازدیدکنندگان ارئه دهیم.

این در حالی است که با وجود استقبال خوب بازدیدکنندگان از بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کازابلانکا، نشست‌هایی که در سالن‌های مختلف نمایشگاه با حضور شخصیت‌های فرهنگی، نویسندگان و علمای دینی از ملیت‌های مختلف برگزار شد، با استقبال مواجه نشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین