عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
جنتی خبر داد:
وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی از تکریم موزه هنرهای معاصر؛ احداث پارک قرآنی در سال2017 در مشهد خبر داد و افزود: برای تأمین اعتبارات دولت باید همکاری کند، تا این پروژه آماده شود.
عقیق: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، در نشست عالی سیاستگذاری ملی پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال2017 که با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، بیان کرد: تمام فعالیت‎های انجام شده و در حال انجام براساس تکلیف الهی است، بحث مشهد و مسائل مربوط به آن با انگیزه‌های معنوی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: رویداد مشهد2017، وسیله‌ای برای توجه بیشتر جهان اسلام به شهر مشهد و جمهوری اسلامی ایران است، علاوه بر این، مردم کشورمان، دستگاه‌های اجرایی، هنرمندان و... حضور فعال در آن سال در مشهد خواهند داشت.

جنتی با اشاره به اینکه برنامه‌های درنظر گرفته شده، برنامه‌های خوبی هستند، ادامه داد: ما باید براساس امکانات و منابع‌مان برنامه‌ریزی کنیم و در همه حوزه‌ها به درستی وارد عمل شویم.

تکریم موزه هنرهای معاصر؛ احداث پارک قرآنی در سال2017

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور عنوان کرد: تکریم موزه هنرهای معاصر و پارک قرآنی باید برای سال 2017 احداث شود و برای تامین اعتبارات آن دولت باید همکاری کند، تا این پروژه آماده شود. 

وی با بیان اینکه در جهت تولید فیلم و کتاب، فعالیت‌های فرهنگی تا جایی که از دست وزارت بربیاید کمک خواهد کرد، افزود: بحث اجلاس فرهنگ از زمان تاسیس آیسسکو هر دو سال یک بار، در سه کشور عربی، غیرعربی، اسلامی غیر عربی، آفریقا انجام می‌شود.


منبع:ایکنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین