عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
بیش از 61 هزار نفر از نیازمندان کربلایی و مشهدی شدند
علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس http://shogheziarat.ir/ مراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 عقیق: با مساعدت خیران و نیکوکاران و کمیته امداد بیش از 61 هزار نفر از نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند شناسایی و زمینه سفر آنان فراهم شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، 61 هزار و 123 نفر از نیازمندانی که در آرزو و حسرت زیارت ائمه اطهار بودند با کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار کشورمان و کمیته امداد در 9 ماهه امسال برای نخستین بار به کربلای معلی و مشهدالرضا اعزام شدند.

با مساعدت خیران 58هزار نفر از نیازمندان به مشهد مقدس و 3 هزار و 123 نفر به کربلای معلی در 9 ماهه امسال مشرف شده اند که بر این اساس استان های آذربایجان شرقی،تهران، فارس و اصفهان با مساعدت خیران بیشترین اعزام خانواده های نیازمند را به اماکن زیارتی داشته اند.

در همین راستا کمپین شوق زیارت همزمان با اربعین سالار شهیدان ،حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با شعار "یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده اند"به منظور مشارکت خیران و نیکوکاران در اعزام خانواده های نیازمند به اماکن زیارتی اجرا شده است که بر این اساس هزینه اعزام زائران به مشهد الرضا (ع) برای هر نفر 300هزار تومان و عتبات عالیات 700 هزار تومان است و تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت می گیرد.

گفتنی است علاقه مندان برای مشارکت در این طرح می توانند به سایت شوق زیارت به آدرس  http://shogheziarat.ir/ مراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

علاقمندانی که توانايي مالي براي كمك به اين طرح را ندارند اما امكاناتي دارند كه در عتبات عاليات يا مشهد مقدس مي‌توانند آن را به‌صورت رايگان در اختيار زائران قرار دهند يا در صورت تمايل بخشي از درآمد چند روز‌ كاري خود را براي كمك در نظر بگيرند، می توانند با ورود به بخش مشاركت در طرح و انتخاب گزينه كمك‌هاي غير‌نقدي تصميم خود و شرح امكاناتي را كه دارند به اطلاع دست‌اندركاران برسانند و منتظر تماس مسئولان مربوطه بمانند.

 پیش از این کمیته امداد نیز با مشارکت خیران، مددجویانی را که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده بودند به اماکن مقدسه به ویژه مشهدالرضا اعزام کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین