عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
معاون هماهنگي امور زائران استاندار خراسان رضوي از راه‌اندازي خبرگزاري زيارت در گستره ملي از سال آينده خبر داد و اظهار داشت:خبرگزاري زيارت سال آينده توسط بخش خصوصي راه‌اندازي مي‌شود.
عقیق:محمد حسن واحدي، معاون هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي با اشاره به اينكه مجوزهاي لازم براي راه‌اندازي اين خبرگزاري از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي اخذ شده است، اظهار كرد: اين خبرگزاري مشابه ساير خبرگزاري‌ها به مسايل فرهنگي، اجتماعي و موضوعات مرتبط با فرهنگ رضوي مي‌پردازد.

وي يادآور شد: يكي از ۸۲۵ پروژه استان خراسان رضوي در سال آينده و در بخش زيارت راه‌اندازي خبرگزاري زيارت است كه اكنون مقدمات را فراهم مي‌كنيم. هدف ما تثبيت فرهنگ رضوي بين زائران و مجاوران است.

محمدحسن واحدي گفت: اين خبرگزاري با محوريت تهيه اخبار و گزارش‌هايي با موضوع زيارت و فرهنگ و معارف رضوي و ساير بخش‌ها و موضوع‌هاي خبري در سطح كشور راه‌اندازي مي‌شود.

وي افزود: مجوز راه‌اندازي خبرگزاري زيارت اخذ و ۷۰ درصد فرآيند راه‌اندازي آن طي شده كه پس از راه‌اندازي در استان‌هاي مختلف نمايندگي‌هايي خواهد داشت.

وي اظهار كرد: تهيه غذاي ارزان براي زائران با مشاركت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي از ديگر اقدامات در دست انجام معاونت هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي است.

واحدي گفت: در اجراي اين طرح كه از سال آينده آغاز مي‌شود روزانه ۲۰ هزار پرس غذاي ارزان بين زائران توزيع مي‌شود.

وي افزود: تمام تكنولوژي صرف و تهيه غذا براي توزيع بين زائران با دستگاه‌هاي مدرن و با كيفيت مطلوب صورت مي‌گيرد.

وي خاطرنشان كرد: اجراي طرح سراسري زيارت مزدوجين جوان كه حداكثر شش ماه از زمان عقد و ازدواج آنها سپري شده باشد، از ديگر اقدام‌هاي در دست انجام است.

معاون استاندار خراسان رضوي گفت: طرح زيارت اولي‌هاي بالاي ۶۰ سال هم در آينده نزديك ابتدا در گسترده استان خراسان رضوي اجرا مي‌شود و به تدريج در كل كشور گسترش مي‌يابد.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین