عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
سالنامه «بصیرت» که مجموعه‌ای است از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حول موضوعاتی مانند اقتصاد مقامتی، تحریم، نفوذ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، روانه بازار شد.
عقیق:سالنامه «بصیرت» مجموعه‌ای است از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حول موضوعاتی مانند اقتصاد مقامتی، تحریم، نفوذ، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که در عصر حاضر کشور ما ایران بیش از پیش با آنها درگیر است.

در این سالنامه که با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران منتشر شده، ضمن ارایه نکات و معیارهای با ارزش ارایه شده در بیانات رهبر انقلاب، جهت درک بهتر و کامل‌تر موضوعات یاد شده، اینفوگرافیک‌های جذاب و کاملی تدوین شده است.

سالنامه «بصیرت» برای کارکنان وزارتخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی و حتی طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور قابل استفاده است.


امید است با حمایت از این محصولات ارزشمند فرهنگی خصوصا در ایام مبارک دهه فجر و پیش از آزمون بزرگ انتخابات ضمن بالابردن بصیرت در اقشار مختلف جامعه، راه نفوذ و فتنه را برای دشمنان ایران اسلامی تنگتر نماییم.

علاقمندان برای تهیه و خرید سالنامه «بصیرت» می توانند به مرکز پخش و فروش آن در: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از خیابان مطهری، کوچه ساجیان، پلاک ۱۳ موسسه پیام طرح نارستان مراجعه و یا با شماره تلفن: ۸۸۴۴۴۰۴۰-۰۲۱ همراه: ۰۹۱۲۱۸۸۵۶۰۱ تماس حاصل فرمایند.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین