عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۱۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
با تدریس حجت‌الاسلام غلامی
دوره‌های آموزشی «اسلام و پیشرفت» با تدریس حجت‌الاسلام غلامی در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

عقیق:مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) دوره‌های آموزشی اسلام و پیشرفت را برگزار می‌کند. این دوره آموزشی 27 بهمن ماه آغاز می‌شود و سه‌شنبه‌‌ هر هفته میزبان علاقمندان است.

در دوره آموزشی اسلام و پیشرفت به مباحثی نظیر «پیشرفت و مفهوم اسلام»، «پیشرفت و خاتمیت»، «پیشرفت فردی یا اجتماعی»، «پیشرفت و تسخیر طبیعت»، «پیشرفت و فلسفه تاریخ»، «پیشرفت و انقلاب اسلامی»، «پیشرفت و علوم انسانی»، «الگوی مطلوب پیشرفت» و «اقتضائات بومی پیشرفت» پرداخته می‌شود.

براساس این گزارش، مدرس دوره‌های آموزشی اسلام و پیشرفت، حجت الاسلام رضا غلامی، رئیس شورای سیاستگذاری کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی و مؤسسه پژوهشی علوم انسانی اسلامی است.

این دوره آموزشی با ظرفیت محدود، ویژه برادران است که در پایان دوره مدرک پایان دوره تخصصی اعطا می شود. هدف از برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد زمینه همکاری برای بهترین طرح های پژوهشی است.

این کلاس‌های آموزشی از 27 بهمن‌ ماه هر هفته سه‌شنبه‌ها ساعت 19 تا 21، در بزرگراه چمران، دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.RC.BASIJISU.IR، مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(ع) و تکمیل کاربرگ، در این دوره آموزشی ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره 09107660356 تماس بگیرند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین