عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) قم:
به برکت ورود امام(ره) به ایران و پیروزی انقلاب نه تنها حوزه بلکه عالم تشیع و عالم اسلام درخشش دیگری پیدا کرد.

عقیق:حجت الاسلام و المسلمین مصطفی سمیعیان ضمن تبریک آغاز دهه فجر بیان کرد: حوزه علمیه خاستگاه انقلاب بوده و هست و امام (ره) به عنوان یک مرجع تقلید، فقیه و فیلسوفی بزرگ این انقلاب را هدایت کرد و هر روز ابعاد علمی آن شخصیت بزرگ برای ما عمیق‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه به برکت ورود امام(ره) به ایران و پیروزی انقلاب نه تنها حوزه بلکه عالم تشیع و عالم اسلام درخشش دیگری پیدا کرد گفت: تا قبل از انقلاب اسلامی، مسلمین در مهجوریت بودند و شیعه نیز جایگاهی نداشت و حوزه و حوزویان آنچنان که باید شناخته شده نبودند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: به برکت انقلاب، اسلام و حوزه جایگاه واقعی خود را در کشور و جهان پیدا کردند و امیدواریم که خداوند توفیق دهد حوزویان راه امام و اطاعت ولی امر مسلمین را ادامه دهند تا شهدا در روز قیامت همه ما را شفاعت کنند.

وی در ادامه به برنامه‌های مدرسه علمیه امام رضا(ع) در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر تعداد 140 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند تا آغاز دهه مبارک فجر را در حرم مطهر امام رضا(ع) گرامی بداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان با بیان اینکه 40 نفر از طلاب متأهل این مدرسه به همراه خانواده به مشهد اعزام شده‌اند افزود: برنامه حرم شناسی، دیدار با یکی از بزرگان مشهد، میثاق با شهدا در کنار شهدای کوه سنگی و حضور در سخنرانی رواق حضرت ازجمله برنامه‌های برگزار شده در این اردوی چهار روزه است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین