عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه :
مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، یکی از مهمترین فعالیت‎های این مرکز، را پاسخ به شبهات بنیادین بر شمرد و اظهارداشت: با یک سوال بنیادین به هزاران سوال دیگر پاسخ داده می شودکه این مرکز در این رابطه به ۶۰ شبهه بنیادین پاسخ داده است.
عقیق: حجتالاسلام والمسلمین رضایی مهر، در مراسم رونمایی از نرم افزار پاسخ به شبهات پیرامون ولایت فقیه«نرم افزار ولایت فقیه» گفت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم از سال 79 فعالیتهای خود را پیرامون این وظیفه مهم و خطیر آغاز کرده است.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه افزود: امروزه گروههای علمی و اساتید رشتههای مختلف از جمله کلام، قرآن، فقه و... در این مرکز فعال هستند.

حجتالاسلام والمسلمین رضایی مهر، اظهارکرد: یکی از مهمترین فعالیتهای این مرکز، پاسخ به شبهات بنیادین است، زیرا با یک سوال بنیادین به  هزاران سوال دیگر پاسخ داده می شود. که در این رابطه 60 شبهه بنیادین در این مرکز پاسخ داده شده است.

وی گفت: این موسسه کاملا حوزوی است و با توجه به شرایط حوزوی بودن خود، فعالیتها سامان گرفته است که فارغ از تشریفات اداری پیچیده و بی اثر فعالیتهای گسترده‏ای در این مرکز انجام شود و حتی سایر مراکز پاسخگویی به شبهات را نیز تغذیه می کند.

مدیر مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات بیان کرد: یکی از مهمترین رسالتهای حوزه علمیه پاسخ به شبهات است و همه مراکز حوزوی به نوعی چنین فعالیتی را انجام میدهند، ولی این مرکز میتواند به این مراکز تغذیه و خوراک مناسب دهد.

وی گفت: از جمله فعالیتهای این مرکز میتوان به انتشار نشریه «پاسخ» اشاره کرد که دومین شماره الکترونیکی آن نیز منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی مهر بیان کرد: نرم افزارهای تخصصی از دیگر تولیدات این مرکز است که نرم افزار پاسخ به شبهات ولایت فقیه از جمله این نرم افزارها است که به سوالات مهمی در این رابطه پاسخ میدهد.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمود، این مرکز مثل مراکز حوزوی دیگر باید کارهای بزرگ را با هزینه مالی کم انجام دهد و  هم اکنون این سیاست حوزوی در این مرکز ساری و جاری است.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین