عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
آیت الله طبرسی:
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان از اجرای برنامه های مذهبی محروم بودند،گفت: نهضت انقلاب اسلامی موجب احیاء برنامه های دینی در جامعه شد.
عقیق: آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع رؤسای هیأت های مذهبی استان در مجمع اهل بیت(ع) ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران زمینه استقلال و آزادی ملت ایران را فراهم کرد، گفت: ملت ایران تا قبل از پیروزی انقلاب در خفقان کامل به سر می بردند.

وی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان از اجرای برنامه های مذهبی محروم بودند، افزود: نهضت انقلاب اسلامی موجب احیاء برنامه های دینی در جامعه شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عوامل رژیم طاغوت حتی اجازه برگزاری عزاداری حسینی را به مردم کشورمان نمی دادند، خاطرنشان کرد: اما به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و فداکاری امام راحل عزاداری ها و برنامه های دینی در کشورمان احیاء شد و امروز دارای عظمت خاصی است.

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خرسندی و شادی ملت های مستضعف دنیا شد، افزود: در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب اسلامی توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

امام جمعه ساری با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در بخش‌های مختلف وابسته به غرب بود، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی فرهنگی و اقتصادی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در گذشته کشورمان بدون وابستگی به غرب حتی نمی توانست کوچکترین حرکت علمی و اقتصادی انجام دهد، بیان داشت: اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و توان دانشمندان جوان ایرانی شاهد توسعه علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف هستیم.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین